Нова реальність вимагає інших правил відвідування закладів: дистанція, безконтактність, розділені зони оформлення й видання замовлень.
Компанія McDonald’s відновила роботу ресторанів і ввела додаткові заходи з безпеки для відвідувачів. До нових викликів компанія частково була готова завдяки новому формату закладів «з досвідом майбутнього». Наприклад, і до карантину відвідувачі робили безконтактні замовлення в терміналах самообслуговування. А до роботи ніколи не допускали працівників, які мають симптоми респіраторних захворювань чи вірусних інфекцій. З початком карантину кожен співробітник McDonald’s обов’язково проходить температурний скринінг перед початком і в кінці зміни.
The Village Україна разом із McDonald’s розповідають, як безпечно ходити в ресторани після карантину.

1,5 метри
обов’язкова дистанція для гостей ресторану
Наліпки у McDonald's нагадують гостям про необхідну дистанцію в 1,5 метри. Їх розклеїли біля кас і терміналів самообслуговування, а ще в залі й на терасі між столиками. Крім того, спеціальні наліпки в залі показують напрямки руху для уникнення контакту з іншими відвідувачами.
3 години
максимальний термін використання одноразової маски для працівника ресторану
Кожен працівник зобов’язаний носити засоби захисту – маски та рукавички. Усі працівники ресторану використовують одноразові маски, змінюючи їх що три години або частіше. Рукавички працівники змінюють щогодини під час миття рук із використанням антибактеріального мила.


Щогодини
дезінфікують термінали оплати
А працівники, які приймають оплату готівкою, кожні 15 хвилин обробляють руки в рукавичках дезінфектором. Водночас на McDrive встановили захисні екрани, а замовлення видають безконтактно – це дозволяє працівникам передати пакування не торкаючись клієнта.
Щогодини
працівники ресторанів МакДональдз протирають ручки вхідних дверей
І роблять це зі сторони залу та вулиці. А також протирають вікна для видання замовлень, захисні екрани, термінали самообслуговування, диспенсери для дезінфікувальних засобів і декор. Мінімум щогодини протираються поверхні в зоні виробництва та обслуговування. А столи та стільці протирають після кожного відвідувача.


7
диспенсерів на заклад
Диспенсери з дезінфектором розмістили в залі, біля експрес-вікон і на вікнах для видання замовлень на McDrive. А наліпки в туалетних кімнатах нагадають, як правильно мити руки. Крім того, у закладах є експерти з гігієни – вони підкажуть клієнтам, як дотримуватися заходів із безпеки.
100 мл
антибактеріального мила
та 10 пар рукавичок
А ще чотири маски на день – стільки в середньому потрібно працівнику кухні та сервісу McDonald’s для безпечної роботи протягом 8-годинної зміни.

Матеріал підготовлено за підтримки

