ПромоRogue Bar: коктейльний бар на Льва Толстого, який відкрили четверо друзів
Ком’юніті-бар у колишньому офісі, де подають коктейлі з попкорном
У рубриці «Їжа» The Village Україна у співпраці з різними закладами запитує власників, яка концепція їхнього закладу та що потрібно спробувати насамперед.
Години роботи
17:00-1:00 неділя-четвер
17:00-3:00 п'ятниця-субота
Середній чек
400 гривень
Rogue Bar розташований у дворі на перетині вулиць Рогнідинської та Великої Васильківської. Тут подають класичні та house коктейлі, розроблені барменами закладу. До алкоголю пропонують легкі закуски. Крім того, гості можуть взяти коктейль із собою порційно або у пляшці.
Як виникла ідея відкрити бар?
Команда бару Rogue:
Ми – це четверо друзів, які вирішили відкрити свій заклад. Із самого початку не планували робити повноцінний бар, а хотіли відкрити «вікно» у форматі take-away. Ідея була в тому, щоб гості не прив’язувалися до конкретного місця. Планували продавати коктейлі з собою та у пляшках по 0,2 та 0,5 літра.
Проте нам вдалося знайти більше приміщення, яке допомогло розширити концепцію та відкрити повноцінний бар. Ідею з коктейлями на виніс зберегли.
У нас немає шефа – усе розробляє команда. Наприклад, зараз ми оновили сезонне меню – над цим працювали бармени, засновники та друзі бару. Плануємо й надалі орієнтуватися на сезонні смаки та інгредієнти.
Який інтер’єр закладу?
Інтер’єр бару розробила пара наших друзів-архітекторів. Вони загорілися ідеєю так само, як і ми, тому спільними зусиллями ми змогли реалізувати проект всього за два з половиною місяці. З самого початку хотіли створити лофт, відтак працювали над перетворенням колишнього офісу в справжній бар.
Усі столи бару мають незвичайну форму, їх можна легко складати разом та утворювати нові форми або взагалі зібрати суцільний великий стіл на 15-20 людей. Це також була ідея архітекторів.
Різні джерела світла ділять простір бару на зони. Його інтенсивність легко змінювати, як і атмосферу самого приміщення.
Які позиції є у меню?
Барна карта складається з house та класичних коктейлів. Наприклад, нещодавно затвердили новий коктейль PB&J – сауер з нотками полуниці і зігрівальним післясмаком арахісової пасти.
З кухні ми пропонуємо лише легкі закуски – фінгер-фуд.
Як формується меню?
Для зручності гостей ми ввели моноформат цін: усі класичні коктейлі коштують по 130 гривень, авторські – по 160 гривень. На початку жовтня плануємо оновити меню та додати розділ з коктейлями у пляшках об’ємом 0,2 і 0,5 літра.
Де ви берете інгредієнти?
Про інгредієнти дізнаємося зі спеціальної літератури, а потім шукаємо їх на локальних ринках. Якщо чогось немає – підбираємо українську альтернативу. Це все потрібно для першого етапу пропрацювання рецептури. Коли ми задоволені результатом – замовляємо інгредієнти у перевірених постачальників. Розширюємо наш асортимент цікавими та якісними позиціями.
Які три коктейлі варто спробувати передусім?
Спробуйте коктейль L’USTRICA – це поєднання горілки, червоного базиліку та сауер-міксу. Також у коктейль ми додаємо ананасово-лимонну піну. Так ми отримуємо поєднання свіжості базиліку і тропічних нот від пінки.
L’Ustrica
150 мл
- Горілка Distil №9
- Червоний базилік
- Сауер-мікс
- Ананасово-лимона пінка
Ще один фірмовий house коктейль нашого бару – Popcorn. Це збалансоване поєднання солодких відтінків карамелі та міцності джину. Наприкінці відчувається легкий вершковий післясмак.
Popcorn
115 мл
- Popcorn-Infused Beefeater
- Marie Brizard «Cacao Blanc»
- Сауер-мікс
- Шапка з карамельного попкорну
Третій house коктейль – уже згаданий PB&J зі смаком класичного американського тоста з арахісовою пастою та полуничним джемом Peanut Butter Jelly. В його основі – бурбон, що проходить процес настоювання на арахісовому маслі, а потім наповнюється ароматом за допомогою технології fat-wash.
PB&J
130 мл
- Peanut Butter-Infused Wild Turkey 81
- Полуничний мікс
- Сауер-мікс
- Easy Foam
Ціна: 160 гривень за всі house коктейлі
Акційні пропозиції
SUNDAY BOTTLE – для повернення у робочий режим після активних вихідних.
Фірмові коктейлі у пляшках зі знижкою: 0,2 літра за 200 грн, 0,5 літра за 400.
MONDAY MOOD – для тих, хто не хоче, аби вихідні закінчувалися.
Щопонеділка другий коктейль
у подарунок.
CLASSIC WEDNESDAY – якщо хочеться спробувати щось нове.
Кожну середу коктейльна класика за спеціальними цінами: 4 коктейлі за 300 гривень, або ж один коктейль за 100.
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ