Друга петиція за звільнення керівника Дептрансу КМДА Руслана Кандибора за недбалість і некомпетентність в управлінні транспортною інфраструктурою, набрала необхідні шість тисяч голосів для розгляду її Київрадою.

У петиції кияни просять:

  • звільнити Руслана Кандибора з посади «якомога швидше»;
  • обрати нового очільника на відкритому конкурсі із залученням до відбору міжнародних експертів;
  • доручити наступнику провести аудит стану всіх транспортних споруд;
  • розробити програми ремонту та відновлення робіт з поточного утримання наявної транспортної інфаструктури.

Активісти звинувачують Кандибора в аварії на тунелі між станціями «Либідська» та «Деміївська», що сталась внаслідок підмивання тунелів річкою Либідь у грудні 2023 року. «Про проблему знали і намагались замовчати, що призвело до потреби зупиняти метро. Тепер замість нормального регулярного утримання тунелів метро з бюджету міста витрачають 400 мільйонів гривень на облаштування нового тунелю», – коментує автор петиції.

Першу петицію ініціювали в 2023 році. Активісти зазначають, що тоді мер Віталій Кличко не підтримав звільнення Кандибора, а навпаки став на його захист.  

Тоді ж у липні 2023 року КП «Київавтошляхміст» вкотре звернулося до Кандибора з проханням обмежити проїзд великогабаритного транспорту на Повітрофлотському шляхопроводі, який обвалився у червні 2024 року. Шляхопровід визнали аварійним ще в 2017 році. Фінансування на реконструкцію шляхопроводу не вдалося отримати через незатвердження Міської цільової програми з розвитку інфраструктури, зазначають активісти.

   

Руслан Кандибор очолює департамент транспортної інфраструктури КМДА з вересня 2021 року. Раніше він працював у Львівській міській раді й Службі автомобільних доріг Львівської області.

Очільника дептрансу також звинувачували у ліквідування розвитку веломережі. Активісти зазначали, що Кандибора зупинив усі громадські обговорення проєктів організації дорожнього руху та саботував створення безбар’єрних переходів.