Неякісне проєктування й будівництво: попередні причини деформації тунелю метро на «синій» гілці
Попередньою причиною деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» й «Либідська» назвали неякісне проєктування й будівництво. Це лише перші висновки експертів Науково-дослідної судовоекспертної установи, повідомляє очільник департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
Відрізок метро, де сталася аварія, проходить у «надскладних гідрологічних умовах»: водонасичені ґрунти з шаром торфу, а також дрібного й середнього піску, каже Кандибор.
Це попередній висновок експертів, дослідження досі триває. Остаточні результати будуть після розкриття котловану, адже тоді експерти отримають доступ до конструкції тунелю ззовні.
Попередні висновки також говорять про те, що КП «Київський метрополітен» нібито виконував усі необхідні роботи з утримання й експлуатації перегінного тунелю, а зупинка руху поїздів на ділянці «була своєчасною».
Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують лише між «Либідською» й «Героїв Дніпра». Між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» запустили дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух поїздів. Біля «Деміївської» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.
Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.
обкладинка й фото: КМДА