Покупка тижняWho is it? запустив новий соціальний саббренд «Індепенденс»
Перший дроп присвятили 29-й річниці Незалежності України
Український бренд Who is it? запустив новий соціальний саббренд «Індепенденс». За словами команди бренду, новий проєкт має соціальний контекст і транслює незалежні погляди на те, що відбувається у світі. Речі з нового саббренду стають покупкою тижня на The Village Україна.
«Індепенденс» – це реакція на те, що відбувається. Реакція на несправедливість, агресію, беззаконня, дискримінацію. Це інструмент, за допомогою якого кожен зможе висловити свою персональну, соціальну, громадянську позицію. Бренд буде транслювати й висвітлювати проблеми як масштабного, так і локального характеру», – розповідають у команді.
До першої лінійки увійшли футболки, світшоти, лонгсліви, спідниці та штани з трикотажу.
Де придбати: на сайті бренду
Скільки: футболки – 901 гривня, світшоти – 1991 гривня
«Індепенденс» відкриті до колаборацій із правозахисними, громадськими організаціями, а також із приватними особами.