Молодий брендМонобренд оверсайз жакетів Shemeans
«Мені було важливо створити жакет, який буде актуальний у гардеробі не один сезон»
The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де й чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий монобренд жакетів Shemeans.
Ідея створити бренд жакетів Shemeans з’явилася кілька років тому, коли дизайнерка Єва Хобта працювала піарницею на UFW. «Тоді для мене було важливим виглядати доречно і в офісі, і на вечірках, і під час самого тижня моди. Водночас хотілося комфорту. Костюм-двійка − найбільш вдалий варіант, його можна носити і з кедами, і з туфлями, а жакет поєднувати з іншим одягом. Саме тоді я пошила кілька костюмів і ходила в них цілий робочий тиждень», – ділиться дівчина.
Єва продовжувала працювати на UFW, потім з українським брендом Artem Klimchuk. Згодом ще два роки працювали з маркою 12Storeez. І лише після того, як переїхала до Лондона, вирішила, що готова до власного бренду. Сьогодні дизайнерка живе там, а всю роботу, пов’язану з брендом, виконує віддалено. І тільки раз на місяць прилітає до Києва.
Shemeans
Дата заснування:
24 грудня 2019 року
Виробництво:
Київ
Де купувати:
через Instagram бренду
Вартість:
Базовий жакет Dad’s blazer – 11 600 гривень
«Ідея пройшла випробування упродовж кількох років і залишилася актуальною. Жакет − складний вид у конструюванні та пошитті, складнішим є лише пальто. Тому ми довго працювали над моделлю. Відшивали по кілька зразків, пробували різні тканини. Мені було важливо створити жакет, який буде актуальний у гардеробі не один сезон», – каже засновниця бренду.
Бренд прагне бути екофрендлі. Shemeans не відшивають речі у великій кількості, яку не зможуть реалізувати. Виробництво влаштовано так, що невеликі готові партії реалізують одразу, а решту виконують під замовлення. А для упакування речей шиють бавовняні кофри, які потім можна використовувати у подорожах.
Сьогодні у Shemeans представлена одна капсула. Для її пошиття обрали тканини яскравих кольорів, у складі яких 75% вовна та 25% поліамід. Невеликий відсоток синтетичного волокна поліпшує якість і зносостійкість натуральної тканини в процесі експлуатації.
Базовий жакет коштує 11 600 гривень. Такі ціни бренд пояснює тим, що більшість покупців втомилася від масмаркету та швидкої моди. «Люди вже розуміють, що за сукнею вартістю 30 доларів часто стоїть рабська праця швачок, неякісні тканини, перевитрати природних ресурсів і величезні залишки нереалізованого товару на складах», – кажуть у команді. Тому дизайнерка хотіла створити бренд, речі якого активно функціонуватимуть у гардеробі жінки не один сезон, а робота виробництва буде оплачена гідно.
Усього проєктом займаються п’ятеро людей. Двоє у команді та троє на аутсорсі. «Над виробництвом першої капсули та зйомками контенту працювали лише жінки, ми дуже пишаємося цим», – розповідає Єва.
За словами засновниці бренду, жакет – це річ, що не потребує сезонності. Але на весну обіцяють пошити жакети з полегшеної тканини, а також штани та бермуди до них.
Наразі замовлення можна оформити через Instagram бренду. Також команда може зробити доставку з приміркою додому чи в офісі для покупців з Києва. Скоро обіцяють запустити сайт.