Молодий брендНебанальний одяг для офісу від українського бренду Demchak
«Ми формуємо в колекції готові луки, де речі поєднуються між собою, створюючи різні варіанти образів»

The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд Demchak, який пропонує небанальний одяг для офісу.
Фото: Сергій Васильєв
Засновниця бренду Оля Демчак – юристка. Вона працює в офісі та щодня стикається з питанням, що одягнути, щоб було і стильно, і відповідало вимогам корпоративної етики. Саме тому в дівчини виникла ідея створити бренд, який полегшить життя стильних дівчат, що змушені одягатися в рамках офісного дрес-коду.
«Одного разу під час шопінгу мені довелося обійти понад 25 магазинів, щоб оновити свій діловий гардероб на сезон. Я вбила вихідний, зіпсувала настрій, і це була остання крапля», – ділиться дизайнерка.
«Хоч розуміння офісного дрес-коду зараз змінилося, не всім легко оновити гардероб, щоб це було по-діловому і відображало якийсь новий дух. Саме тому наш бренд формує в колекції готові луки, де речі поєднуються між собою, створюючи різні варіанти образів», – розповідають у бренді.
Demchak
Дата заснування:
січень 2019 року
Виробництво: Київ
Де купувати: в шоурумах Styleinsider, Anahit Concept store (Київ) та О.К.О. (Харків)
Вартість:
900 гривень за футболку, від 3 140 гривень за брюки та від 4 190 гривень за жакет



Бренд не позиціонує себе як екофрендлі, але створює колекції переважно з натуральних тканин: бавовни, льону та шовку. Нові лінійки марка презентує двічі на рік.



Над створенням бренду працює дизайнерка та засновниця Оля Демчак. Для пошиття колекцій дівчина співпрацює з трьома різними виробництвами, які розташовані у Києві. Консалтингові питання бренду вирішує агентство Busy agency.