Нульовий вуглецевий слід, пакування з переробленого пластику та мінімізація викидів парникових газів – такі цілі з трансформації бізнесу ставить перед собою Група L’Oréal на найближче десятиліття. Компанія також долучається до розв’язання таких глобальних соціальних питань, як проблеми жінок-біженців і людей з інвалідністю, гендерно зумовлене насильство та бідність. Усього на вирішення екологічних і соціальних проблем виділять приблизно 150 мільйонів євро.

Глобальні цілі компанія реалізує в межах нової програми сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього», в якій зафіксували план дій до 2030 року. Усі цілі розробили на основі двох напрямків: трансформація бізнесу та сприяння розв’язанню світових проблем. У компанії додають: «Як лідер галузі, ми вважаємо, що наша роль полягає в тому, щоб сприяти створенню інклюзивного й сталого суспільства».

The Village Україна разом із L’Oréal розповідають, як бізнес може бути відповідальним, впливати на екологію та боротися із соціальною нерівністю.

100

мільйонів євро

виділить L’Oréal для розв’язання
ключових екологічних проблем.

50 мільйонів євро підуть на фінансування проєктів із відновлення природних морських і лісових екосистем. Інвестуватимуть через фонд L’Oréal Fund for Nature Regeneration. Ще 50 мільйонів євро спрямують на проєкти, пов’язані з економікою замкненого циклу (модель економічного розвитку, за якої ресурси споживаються раціонально – ред.). У компанії додають: «На відміну від першої програми сталого розвитку, наші нові зобов’язання зосереджені не лише на впливі, що безпосередньо чинить наша компанія. Вони стосуватимуться нашого ширшого, непрямого впливу, пов’язаного, приміром, з діяльністю постачальників і споживанням нашої продукції».

Кошти підуть на створення благодійного фонду, який підтримуватиме місцеві організації та фонди в боротьбі з бідністю. Ініціатива також допомагатиме жінкам із соціальною та професійною інтеграцією, надаватиме екстрену допомогу жінкам-біженцям і жінкам з інвалідністю, та підтримуватиме жінок, що постраждали від насильства.

50

мільйонів євро

виділять для підтримки соціально
незахищених жінок.

100 000

осіб 

із вразливих верств населення отримають
доступ до працевлаштування
до 2030 року.

А три мільйони споживачів отримають корисні знання, завдяки інформаційним програмам брендів Групи. Крім того, 90 635 осіб із вразливих верств населення – уже отримали доступ до працевлаштування. Такого результату вдалося досягти у 2019 році, завдяки програмам L’Oréal, що борються з глобальними соціальними проблемами.

План стосується всіх виробничих, адміністративних і дослідницьких потужностей компанії. Це дозволить підвищити енергоефективність виробництва та досягнути нульових викидів вуглецю. Компанія L’Oréal хоче зробити свій внесок в енергетичний перехід у країнах, в яких працює. Трансформацію здійснюють за стратегією «планетарних меж». Це поняття меж у використанні ресурсів, перетин яких поставить під загрозу потенціал Землі як природного середовища для розвитку людства. На думку вчених, розвиток людства неможливий, якщо не оглядатися на ці ліміти. Тому L’Oréal прагне перейти до ведення бізнесу з урахуванням планетарних меж.

100%

відновлюваної енергії

планують використовувати на об’єктах
компанії L’Oréal до 2025 року.

14

заводів компанії

вже працюють із нульовими
викидами вуглецю.

У 2019 році, 35 об’єктів L’Oréal використовували 100% відновлюваної енергії та не продукували вуглецевий слід. Починаючи з 2005 року, Група скоротила викиди CO2 своїх виробничих потужностей і розподільчих центрів на 78%, перевищивши початкову мету в 60% до 2020 року. При цьому обсяг виробництва за цей період збільшився на 37%.

Серед планів Групи L'Oréal до 2030 року: боротьба зі змінами клімату, які визначені ініціативою «Science Based Targets». Для цього компанія орієнтується на вирішення трьох великих екологічних проблем: збереження біорізноманіття, стале управління водними ресурсами та повторне використання ресурсів. Перероблений пластик – один з інструментів розв’язання цих проблем.

100%

пластику

що використовується в пакуванні продуктів
L’Oréal, буде з перероблених матеріалів
або біологічних джерел.

На 50%

зменшити

загальну кількість викидів парникових
газів на готовий продукт у
порівнянні з 2016 роком.

Цю ціль планують досягнути до 2030 року. У компанії додають: «За останнє десятиліття ми суттєво трансформували нашу компанію, поставивши сталий розвиток в основу бізнес-моделі. Ми вступаємо в нову фазу прискорення цих змін: виходимо за межі нашого прямого впливу на навколишнє середовище, допомагаючи споживачам робити більш сталий вибір, а також – роблячи позитивний соціальний та екологічний внесок».

До 2030 року, 100% продукції L’Oréal розроблять із застосуванням принципу екодизайну. Крім того, 85% продуктів, створених або оновлених у 2019 році, мали покращений екологічний і соціальний профіль. L’Oréal є єдиною компанією у світі, яка вже чотири роки поспіль отримує найвищу оцінку «ТРИ А» у рейтингу сталого розвитку від CDP за всіма трьома напрямками: захист клімату, стале управління водними й лісовими ресурсами.

4 100

науковців

працюють над дослідженнями й
інноваціями в компанії L’Oréal.

1,5

мільярди 

споживачів продуктів L’Oréal.

Щоб допомогти споживачам робити більш свідомий вибір, L’Oréal розробила інструмент маркування для оцінки екологічного та соціального впливу продукту. Маркування охоплюватиме оцінку за шкалою від А до Е, при цьому продукт із маркуванням «А» вважається «найкращим у класі» з точки зору екологічного та соціального впливу. Маркування та оцінки будуть доступні на вебсторінках продуктів. Першим брендом, який впровадить нову методологію, є Garnier зі своїми засобами догляду за волоссям. Маркування поступово поширюватиметься на інші країни та категорії продуктів. За словами L’Oréal, метод схвалили незалежні наукові експерти, а всі дані були перевірені незалежним аудитором Bureau Veritas Certification.

L’Oréal понад 100 років присвячує себе красі. У портфоліо компанії – 36 міжнародних взаємодоповнювальних брендів. Обсяг продажів Групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює 88 000 осіб. Компанія L’Oréal представлена в усіх дистриб’юторських мережах: на ринку товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, фірмових магазинах, точках безмитної торгівлі та електронної комерції.

Зобов’язання L’Oréal до 2030 року охоплюють цілі в галузі сталого розвитку по всій Групі та мають на меті залучити всю свою екосистему, аби створити більш інклюзивне та стале суспільство.

Матеріал підготовлено за підтримки