Міжнародна фармацевтична компанія Тeva запустила однойменний чат-бот для емоційної підтримки. За словами компанії, він буде корисним для тих, хто піклується про своє здоров’я та бере відповідальність за догляд за здоров’ям рідних. За його допомогою користувачі можуть дізнатися про різні аспекти фізичного й психічного здоров’я. Сервіс також нагадує про необхідність турботи про себе.

Автори чат-боту склали перелік актуальних тем на базі проведених опитувань 1. Так з’явилися 50 діалогів у жіночій версії боту та ще кілька – у чоловічій. Бот працює в Telegram і Messenger.

Чат-бот Teva – непромоційний матеріал, підготовлений відділом комунікацій ТОВ «Тева Україна». Він має виключно інформаційний характер і не використовується для встановлення діагнозів. Він не збирає й не використовує персональні дані співрозмовників. За медичною консультацією потрібно звертатися до лікаря. За детальною інформацією про чат-бот звертайтеся до «Тева Україна» за номером +38044 594 70 80.

The Village Україна разом із Teva розповідають, як працює чат-бот для психологічної підтримки.

{{cardIndex + 1}}
{{cardIndex + 1 + '/' + cards.length}}

«Ми спиралися на результати кількох масштабних досліджень3, зокрема, серед пацієнтів і тих, хто про них піклується, їхніх опікунів. Коли хтось у родині хворіє, уся родина хворіє. Це був один із найважливіших інсайтів для нас. Бот ми створили, щоб підтримати, розважити, надихнути та нагадувати знову й знову, що турбуватися про інших – не означає забути про себе. Це як у літаку, де спершу маску треба надівати на себе, а потім – на дитину», – розповідають у Teva.

Інформаційний матеріал підготовлений редакцією.

Інформація про знак для товарів і послуг Teva («Тева») на правах спонсорства. За детальною інформацією звертайтеся до спонсора ТОВ «Тева Україна» за адресою: 01042, Київ, проспект Павла Тичини, 1в, 9 поверх. Або за номером телефону +380 44 594 70 80.

NPS-UA-00118

Матеріал підготовлено за підтримки

Заметки/сноски в тексте
Каждый grid - отдельная заметка
Первая колонка -- номер заметки
Вторая колонка -- текст заметки
Числовое обозначение для сноски в тексте обязательно в формате верхнего индекса 999999

1

Дані досліджень компаній Prophet та Edelman, проведених для Teva в 2015–2017 роках в 20 країнах за участі 21 000 респондентів. Дослідження в Україні проводилося в серпні 2017 року за участі 1 000 респондентів.

2

Дані досліджень компаній Prophet та Edelman, проведених для Teva в 2015–2017 роках в 20 країнах за участі 21 000 респондентів. Дослідження в Україні проводилося в серпні 2017 року за участі 1 000 респондентів.

3

Дані досліджень компаній Prophet та Edelman, проведених для Teva в 2015–2017 роках в 20 країнах за участі 21 000 респондентів. Дослідження в Україні проводилося в серпні 2017 року за участі 1 000 респондентів.