У рубриці «Сезонне меню» The Village Україна робить огляди нових пропозицій у ресторанах міста. Цього разу розповідаємо про оновлене меню бренда японських ресторанів Танукі.
Години роботи
Щодня з 10:00 до 23:00
Середній чек на гостя – 380 гривень
Танукі – бренд японських ресторанів, що осучаснює традиції східної кухні. Його особливістю є велике авторське меню з понад 200 позиціями паназійської кухні, яке регулярно оновлюється. У липні ресторан презентував оновлене меню, в якому концептуальний бренд-шеф мережі представив новий погляд на паназійську кухню.





Атмосфера й інтер’єр закладу
Інтер’єр ресторану виконаний з елементами традиційного японського стилю. Дизайнери орієнтувалися на класичні азійські інтер’єри, але в сучасній інтерпретації.
Стіни з ієрогліфами, стилізовані панно та великі столи вони поєднали з природними матеріалами: каменем і деревом.
Танукі пропонує страви за демократичними цінами. Тут можна зустріти й родини з дітьми, бабусями й дідусями, які святкують особливі події, і студентів, що вирішили поласувати ролами після університету.
Про шефа
Концептуальний бренд-шеф Олег Чакрян має великий досвід роботи з паназійською кухнею. Він устиг попрацювати кухарем-заготівельником у великій мережі суші ресторанів, а через декілька років став заступником бренд-шефа. У 2017 році Олег розпочав роботу на позиції бренд-шефа ресторанів Танукі, а з 2018 року є концептуальним бренд-шефом.

Олег Чакрян
концептуальний бренд-шеф Танукі
Яка концепція оновленого меню від бренд-шефа?
Оновлене меню від Танукі – це новий погляд на паназійську кухню. В його основі лежить концепція casual dining – формату, що поєднав у собі fast casual і fine dining. Тобто цінова політика ресторанів є демократичною й доступною широкому загалу, а ось дизайн інтер’єру й оформлення страв відповідає преміумсегменту.
Ми приділили багато уваги концепції здорового способу життя. Нові позиції в меню стали ще більш збалансованими та при цьому зберегли легкість. Нам вдалося підтримати витонченість і вишуканість східної кухні, зберігши естетику подачі. Такий підхід перетворить обід на справжню медитацію.
Ідея нового меню перегукується з концепцією дзен-саду, коли навіть у шумному місті можна знайти тихий куточок і провести час із собою. За задумом шефа, такий обід стає медитацією та наповнює гостей ресторанів енергією.
Які три страви варто спробувати насамперед?

Акіра з морським гребінцем і червоною ікрою
190 гривень
Акіра – це класичний мікс солодкуватого морського гребінця, солоної червоної ікри та хрусткої текстури моркви пай. Авокадо та соус унагі-спайс пов’язують усі ці інгредієнти в єдину страву.
Рол Наокі
180 гривень
Рол Наокі має рідкісне незвичайне поєднання лосося та мигдалю. На перший погляд, воно здається незвичним, але може стати улюбленим.


Коржик Роті з пастрамою/креветками
195/180 гривень
Індійський коржик Роті нагадує всім знайому піцу. Ми готуємо його у двох варіантах – із пастрамою та креветками.