Нове місцеМоноформат Banh mi vs Marketing на Печерську
Сендвічі Бань Мі від шеф-кухаря Євгена Михайленка
Banh mi vs Marketing – новий заклад на вулиці Цитадельній. Як і попередній заклад мережі Food vs Marketing, Noodle vs Marketing, він є моноформатом. Тут подають сендвічі Бань Мі.
Фото: Володимир Шуваєв
Концепція
«Концепція нашого закладу полягає у тому, що ми даємо гостям можливість з’їсти сендвіч чи салат у нашому заготівельному цеху», – розповідає директор Banh mi vs Marketing Женя Михайленко.
Засновник Food vs Marketing пояснює: усі заклади під цим брендом пов’язані структурно і функціонально. Тож нова точка на Печерську, розташована за 900 метрів від Noodle vs Marketing, покликана водночас обслуговувати і гостей, й інший ресторан мережі.
Bánh mi vs Marketing
де: Київ, вулиця Цитадельна, 6/8
коли: 12:00-21:00 [у тестовому режимі час роботи змінюється]
Телефон: 066 432 15 02
«Ми поступово збільшували об’єми виробництва у Noodle vs Marketing. Врешті зрозуміли, що не можемо виготовляти там усі напівфабрикати. Нині виготовляємо там тільки локшину, бульйон і кілька соусів. Своєю чергою, м’ясні напівфабрикати тепер готуватимемо тут», – розповідає Женя Михайленко.
«Я розробляю концепцію кухні, вводжу її в експлуатацію і треную кухарів. Після цього наш су-шеф керує усіма кухарями на кожному з об’єктів», – пояснює директор принцип керівництва закладом.
Наразі Banh mi vs Marketing працює у тестовому режимі. За словами Михайленка, насамперед його метою є визначення собівартості страв. Тестування впливає на ціни у закладі, а також його час роботи – про ці зміни заклад сповіщає на Facebook-сторінці. Зазвичай мова йде про перерву у роботі між 16:00 і 17:00. Триватиме тестовий режим у межах місяця.
Локація
Як і у випадку з Noodle vs Marketing, новий заклад не орієнтується на мейнстримну аудиторію. Він розташований у підвальному приміщенні житлового будинку, вхід до якого неуважний перехожий може пропустити. «Ми вважаємо, що нашим гостям так буде зручніше. Сюди приходить їсти ті, хто справді хоче тут бути, хто шукає нас», – каже Михайленко.
«Спочатку ми хотіли відкрити маленький заклад із Бань Мі на вулиці Шота Руставелі. Утім, нам не вдалося домовитися з орендодавцем, тож були змушені припинити будівництво. Це місце знайшли випадково», – розповідає засновник закладу.
Із 140 квадратних метрів Banh mi vs Marketing 110 м² займає кухня. Дві зони для посадки – загалом 17 місць. На стіні при вході – робота сучасної української художниці Олександри Фастовець.
Кухня
«Я готую тільки ту їжу, яку їм сам. Якщо я не знаю, що їсти, їм сендвіч. Бань Мі, як на мене, найкраще поєднує ті речі, які мені подобаються», – розповідає шеф-кухар Женя Михайленко. Уточнює: він не готує в’єтнамську їжу, а використовує в’єтнамську техніку сендвічів.
Chix Banh Mi (105 грн) – багет, змащений курячим жиром із додаванням курки, паштету, кімчі, маринованих моркви і дайкону, відмоченої у воді цибулі, а також соусу на основі васабі. «Багети з “Ашану” – вони ж повинні бути французькими», – жартує Михайленко. Подається також у меншій порції “Baby” (79 грн).
Інші види Бань Мі – зі свининою (69-93 грн), ковбасою і шинкою (89-119 грн), а також веганський із тофу (59-85 грн). До Бань Мі у закладі радять додатки. Зокрема, бекон.
Cobb Salad (79-107 грн) – це салат із беконом, шинкою, горгондзолою, помідорами, огірками, салатом і вареними яйцями. Він заправлений соусом на основі квіткового меду, винного оцту та гірчиці. Вегетаріанська версія салату (65-91 грн) – із грибами замість бекону. У майбутньому до меню планують додати класику – салат «Цезар».
Із напоїв можна скуштувати, зокрема, домашній лимонад (49 грн), банановий смузі (45 грн) та холодний тайський чай (17 грн).
«Ми працюємо за принципом sustainable food, тому намагаємося максимально використовувати продукти, які можна знайти у Києві. Утім, приміром, соєвий соус, який нам потрібен, у місті не знайти. Тож доводиться працювати і з імпортом», – додає директор Banh mi vs Marketing Михайленко.