KFC в Україні готує курочку ось уже 12 років. За цей час мережа не тільки поповнилася новими ресторанами в різних регіонах від сходу до заходу, а й активно включалася в розбудову України. Так компанія підтримує локальних виробників, стала одним із найбільших платників податків у сфері харчування й, звісно ж, не змогла залишатися осторонь війни, допомагаючи українцям, які опинилися в скруті.

The Village Україна разом із KFC розповідають вісім фактів, які ви могли не знати про компанію.

1.

Перший ресторан KFC в Україні відкрили у 2012 році в Києві у ТРЦ Ocean Plaza

Це була справді масова подія, адже українці вже знали про американський бренд і теж хотіли скуштувати легендарну курочку від Сандерса.

Нині в Україні працює вже 61 ресторан KFC. За 12 років відбулися зміни не тільки в меню, а і в дизайні: на стінах тепер можна зустріти карту світу, оригінальних курочок і цікаві фото Сандерса, а також українські орнаменти, які додають закладам затишку.

2.

KFC є одним із найбільших платників податків у сфері харчування в Україні.

За час повномасштабного вторгнення компанія перерахувала до державного бюджету

близько 700 мільйонів гривень

3.

Під час повномасштабного вторгнення KFC відкрили 13 нових ресторанів

у різних регіонах України (від Хмельницького й Одеси до Вінниці та Кривого Рогу), ще три заклади нині будують. До команди кожного закладу входить приблизно 35 працівників, отже, завдяки новим відкриттям компанія надала роботу понад 400 людям.

4.

У KFC по всій Україні працюють приблизно 2000 людей.

У лютому 2022 року великі світові бренди очікувано призупинили діяльність в Україні. KFC була однією з перших, хто вже у квітні 2022 року повернувся до роботи. Коли компанія знову відкрила ресторани, основним завданням була моральна підтримка працівників в умовах невизначеності. Компанія чітко розуміла й розуміє, що утримання та розвиток команди особливо важливі в умовах кадрового голоду, зумовленого мобілізацією, і відтоком працездатного населення за кордон.

5.

Більшість продуктів у стравах мають українське походження

З кожним роком кількість локальних підрядників у KFC тільки зростає, адже компанія прагне підтримувати вітчизняних виробників, а, отже, й економіку України.

«Наші ключові продукти, як-от курка, олія, борошно, овочі, на 99,9% мають українське походження. Виробляють їх на всій території України: у Черкаській, Вінницькій, Закарпатській, Дніпропетровській, Полтавській, Одеській, Львівській областях. Крім того, ми прагнемо локалізувати ще й обладнання, матеріали для кухні та залів, щоби декор, меблі й освітлення теж мали українську історію»,

– кажуть у команді KFC.

Компанія не тільки закуповує українську сировину в партнерів, а й будує з ними спільні стратегічні плани та провадить різні проєкти підтримки: від довготривалих контрактів на постачання до різних форм інвестування.

6.

Протягом останніх 12 місяців в Україні продали понад

3 000 000 кг курки.

Українці смакували їх у вигляді крилець, ніжок, стріпсів, філе та байтсів. Найпопулярнішою стравою були і є гострі крильця. Також охоче замовляли «Дует Бакет», адже він уміщує різні шматки курки і його зручно ділити, щоби спробувати все одразу. А ще стріпси та ніжки можна замовити в гострому або оригінальному паніруванні на ваш смак.

Звісно, у топі страв були й бургери, особливо ситні варіанти з цільним шматком соковитого філе.

7.

KFC проводить екскурсії для дітей і дорослих

Ресторани бренда проводять екскурсії, де показують, як облаштована кухня і як відбуваються процедури, які відповідають стандартам харчової безпеки й вимогам міжнародної франшизи.

Часто до таких заходів долучаються родини військових, вихованці з дитячих будинків і підопічні благодійних фондів. Це допомагає їм відволіктися від реалій, підняти настрій та отримати нові позитивні емоції. А після екскурсії всі учасники можуть посмакувати своїми улюбленими стравами.

8.

Благодійність є частиною корпоративної культури KFC

Від початку свого запуску у 2012 році KFC в Україні підтримує благодійні ініціативи. Приєднуючись до благодійних акцій, команда створила власне гасло – «Смачно та вдячно». Так гості, купуючи певні страви у KFC, автоматично донейтили на добрі справи.

У 2023 році компанія відкрила збір на модульні будиночки разом із фондом «Ліга Допомоги». Тимчасове житло надавали людям, які втратили свої домівки через війну. Разом із гостями команда зібрала понад 4,8 мільйона гривень, які конвертувалися в одинадцять модульних будиночків.

Наприкінці 2023 року KFC розпочали довготривалу співпрацю з фондом «savED». Разом вони збирають кошти на обладнання укриттів на базі шкіл у прифронтових регіонах.

«Ми розуміємо важливість офлайн-освіти, тому хочемо, щоб українські діти навчалися в безпечному місці. За мету поставили суму 10 500 000 гривень – цих коштів вистачить на три укриття. Нині перший об’єкт – укриття в Миколаївській області – уже в роботі»,

– розповідають у команді KFC.

Матеріал підготовлено за підтримки