Дмитро Борисов передав права на бренди GastroFamily й разом запущені заклади ексдружині Олені. 

Увесь бізнес тепер належатиме Олені Борисовій: «Я передаю їй усі права на бренди й заклади, які ми створили разом». 

Водночас Борисов залишається лише пасивним партнером і співінвестором, але не братиме участі у вирішенні стратегічних чи операційних питань. 

Дмитро й Олена Борисови в офісі Віледжа навесні 2021 року

Про GastroFamily

До мережі ресторанів GastroFamily належать заклади БПШ, «Білий налив», «Барсук», «Любчик», «Канапа» й «Канапка бар», «Ватра», «Охота на овець», ​​Philadelphia, Dogs&Burgers, Mushlya, Pinzarella, Gastrofamily Food Market, «Остання барикада». Загалом це 14 брендів в Україні й за кордоном.

У травні 2018-го сім’я ресторанів Борисових пережила цінову революцію й почала працювати в більше демократичному сегменті – оновили цінову політику всіх закладів у Києві, знизивши ціни втричі. «Головна ідея оновлень – зробити делікатесні продукти й гастрономічні страви більш доступними й масовими та не втратити водночас якості», – розповідав тоді Борисов у коментарі Віледжу.

«Це математика: зниження ціни на 30% додає 50% гостей. Бо ми ринок цінової конкуренції. Українці дуже чутливі до ціни, хоча насправді це саме можна сказати й про світовий ринок. Усе просто: у гостей однаково ті самі 300 гривень, або 10 євро, на відвідування закладу, але вони можуть витратити їх на одну вечерю на місяць, а можуть піти кілька разів на тиждень», – пояснював він логіку свого рішення вже за рік. 

У 2022-му Борисови запустили продаж франшиз своїх ресторанів у різні країни світу, а у вересні цього року оновили його умови.

Фото: Віледж