Нові шрифт, логотип, брендбук і кольори. Креативна агенція Angry розробила айдентику для театру Франка
Креативна агенція Angry розробила нову айдентику для театру Франка, повідомила команда дизайнерів.
Про що оновлений шрифт театру
У межах реновації створили новий логотип, підібрали колірну палітру, фірмовий шрифт і брендбук. Над шрифтом Franko Theatre працював Максим Кабузан. «Театр – це імпровізація. Прийдіть двічі на ту саму виставу й побачите два різні виконання», – так описав новий шрифт розробник.

Шрифт також багатий на альтернативи й лігатури. Це зробили для того, щоби навіть та сама вистава мала дещо різні афіші, кажуть у команді. «Різноширенні літери показують своєрідність акторів і ролей, а зміщений центр й асиметричність літер – різноманітність глядацького досвіду залежно від місць у залі», – додають дизайнери.
Нове лого відсилає до архітектури давньогрецького театру
Новий логотип створила Ольга Кузовкіна. «Нинішній варіант по-новому переграє попередню версію логотипу й відсилає до архітектури давньогрецького театру: місця для глядачів – театрону, сценічної будівлі – скени, і простору між ними – орхестри», – пояснюють у команді. Кожна з цих трьох частин у процесі дійсна на певний час стає головною. Їх усі обрамили в кола, які вміщаються у квадрат.

Скоро випустять офіційний мерч театру
Креативна продюсерка Angry Інна Польшина обіцяє, що попереду ще багато перетворень. Офіційний мерч театру Франка незабаром з’явиться в продажу. Зокрема, будуть футболки, худі й шопери з новою айдентикою.



Скоро в продажу зʼявиться офіційний мерч театру, зокрема випустять худі, футболки й шопери в різних кольорах. Фото: Angry, театр Франка
- На початку жовтня ми провели ребрендинг й офіційно стали Віледжем. Оновлення дизайну сайту довірили артдиректору студії Good News Сергію Родіонову. Шрифт для видання створив автор «головних українських шрифтів» Дмитро Растворцев. Над ілюстраціями працювала художниця Ліза Санчез.
- 18-го жовтня агенції Twid i Taktika випустили власні шрифти, які можна скачати за донейт. Мета проєкту – мотивувати дизайнерів створювати нові кириличні шрифти в Україні.
- Раніше креативна агенція ОСВ презентувала шрифт «Жовтень», який створила на основі оригінальної вивіски однойменного кінотеатру в Житомирі. Літери адаптували до сучасних потреб і скорегували їхні форми, щоби зробити їх більш збалансованими й акцентними.
- У 2019-му дизайнер Дмитро Растворцев розробив варіативний шрифт Kyiv*Typе, який можна змінювати й налаштовувати за бажанням. У 2020 році українська дизайнерка Ольга Киселева створила до цього шрифта піктограми, в основі якого зображення найголовніших пам’яток Києва.
Фото й обкладинка: Angry