Театр у супермаркеті. Киян запрошують на виставу для одного глядача
Київський театр uzahvati презентує імерсивну виставу для одного глядача MONO, яка відбуватиметься в торговому залі супермаркету.
Глядач отримує список покупок і стає учасником дії за допомогою навушників. Триває імерсивна вистава 60 хвилин. Водночас у кожного буде індивідуальна історія.
«Супермаркет – метафора життя, рішень, вибору маршруту, призначення та вмісту «візка», який ми тягнемо за собою», – коментує режисерка Поліна Бараніченко.
Прем’єрні покази відбудуться у трьох супермаркетах «Сільпо» в Києві з 23 по 28 березня. Придбати квитки можна тут.
За два місяці uzahvati планує презентувати MONO в мобільному застосунку, щоб усі охочі в Україні могли долучитися до імерсивного досвіду.
Імерсивна вистава (від англ. immersive – той, який залучає) дає можливість глядачам стати учасниками дійства. Театр uzahvati влітку 2020 року провів покази імерсивної вистави Stereo для двох глядачів.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Фото: uzahvati