Мережа супермаркетів «Сільпо» до Дня усіх закоханих розмістила у Києві білборди з освідченнями у коханні до конкурентів.

Зізнання, серед яких «АТБ, ми любимо тебе», «Еко, наша любов недалеко», «Варус, ти даєш нам парус» та «Білла, забути тебе несила» розмістили біля відповідних супермаркетів.

«Ми зізнаємося в коханні нашим співробітникам, які роблять маленькі дива щодня. Гостям, що дарують нам посмішки навіть крізь маску. А ще любов зустрічається в зовсім несподіваних місцях, тому ми освідчилися в почуттях іншим продуктовим мережам на білбордах і в соцмережах», – кажуть у «Сільпо».


«Сільпо» – не перший бренд, який зізнається у коханні конкурентам. Наприклад, у 2020 році Burger King розмістив у Гельсінкі плакати із зізнанням у коханні до McDonald’s.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: «Сільпо»