Не секрет, що улюблені види відпочинку змінюються з віком. Спочатку гуляєш до ранку, ходиш на вечірки, відвідуєш фестивалі, а згодом обираєш затишний вечір у компанії близьких друзів з легкими напоями та під улюблену музику.

The Village Україна разом зі Schweppes продовжують серію матеріалів «Вхід для своїх» про найпопулярніші камерні вечірки у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові.

За два роки існування простір «Культура Звуку» став трендсетером електронної сцени Харкова: команда продовжила організацію культових міських вечірок Yama, організовувала серію вечірок в інших клубах під своїм лейблом, підписала контракти на букінг з європейськими музикантами Alec Falconer, Harry Wills, Patrick Klein і випустила власних діджеїв, імена яких поступово виходять на українську та міжнародну музичні сцени.

Валентин Бобилев

Керівник проєкту «Культура Звуку», 37 років

Улюблений формат відпочинку: подорожі, вечори у вузькому колі друзів.

Наша зустріч із Валентином відбувалася на закритій вечірці в центрі Харкова, в магазині вінілу та хай-фай техніки «Культура Звуку». Цей магазин – початок історії творчого обєднання «Культура Звуку», до складу якого входить магазин, музична школа, букінг-агенція, студія продакшену, лейбл і клуб.

Чому я люблю

домашні вечірки?

Для мене цінність спільного часу з друзями полягає у спілкуванні, коли в колі близьких людей можна робити все, що хочеш. Дивитися фільми, обговорювати їх, вести дискусії. Для мене дуже важливим є людське оточення, це набагато важливіше за формат відпочинку. Якщо навколо цікаві люди, то мені однаково, чи буду я вдома, на березі річки, чи сидітиму з ними на горі й дивитимусь на захід сонця. Мені буде кайфово.

Для мене дуже важливим є людське оточення, це набагато важливіше за формат відпочинку

Найчастіше ми з друзями збираємося вдома. Якщо говорити про їжу, то ми за корисне харчування – фрукти, овочі, сир. Якщо це велика компанія, найпопулярнішою стравою є піца з духовки.

Ми заздалегідь не плануємо повну програму вечірки. Зазвичай такі вечори мають елемент спонтанності. Розмовляти можемо про все: про музику, політику, стосунки, кіно, подорожі, цікавих людей, різні країни світу.

Як народилася

«Культура Звуку»?

Я працював у бізнесі й до певного моменту налаштував усі процеси так, що він міг працювати автономно. Хотів знайти справу для творчої реалізації.

Було бажання займатися музикою або чимось близьким до неї. У грудні 2016 року до мене завітав Саша Ветлугін, мій товариш ще зі студентських часів, і запропонував проінвестувати та взяти участь у проєкті відкриття магазину хай-фай техніки, програвачів і вінілу.

На вечірки стало приходити багато людей, і в якийсь момент ми вже не поміщалися в магазин

Я пристав на пропозицію, і ми відкрили магазин. Потім почали думати, як його просувати, щонеділі влаштовували вечірки для друзів. На вечірки стало приходити багато людей, і в якийсь момент ми вже не поміщалися в магазині. Почали робити івенти в клубах Харкова від промогрупи «Культура Звуку».

Поступово наша «культурозвуківська» компанія обростала людьми. В команду прийшли електронні музиканти Богдан Заєць, Денис Кравченко, Слава Гура. Ми відкрили свою студію, клуб і вініловий лейбл, запустили діджей-школу та букінг-агенцію.

Хто приходить у

«Культуру Звуку»?

Люди, які збираються навколо «Культури Звуку», на мою думку, підтягуються до нас як до особистостей. Більшість – це ті, кому подобається електронна музика. Є охочі вчитися музики й у ній реалізовуватися. Це творчі люди, а я дуже люблю мати з ними справу.

До нас долучаються люди різних професій: і айтішники, і бізнесмени, і вчителі. Дуже різностороння тусовка. Але, напевно, їх більшою мірою обєднує те, що це освічені, культурні люди, які не ділять одне одного на «таких» і «не таких». Мені здається, у них багато прийняття і свободи.


Більшість – це ті, кому подобається електронна музика

Електронне

середовище у

Харкові

Електронна сцена Харкова, на мій погляд, не дуже розвинута. Замало місць, де відбуваються  електронно-музичні заходи. Харків’яни не дуже звикли тусуватися, але вважаю, що потенціал у міста є. Ми трохи менше як рік займаємося клубом, за цей час аудиторія значно збільшилася. Спочатку на івенти приходило мало людей, а тепер майже кожна вечірка збирає повний клуб.

Спочатку я сприймав «Культуру Звуку» як хобі та розвагу. За пів року, коли вечірок ставало все більше і ми запланували відкриття студії та клубу, я зрозумів, що ми вже не просто магазин. Нам треба було відповісти на питання: «У чому ідея?», «Куди далі?».

Це мій кайф – бачити людину, яка робить те, що любить, робить це добре й отримує від процесу задоволення

Ми створюємо умови для розвитку молодих артистів, на івентах виступають випускники нашої музичної школи. На мою думку, від збільшення кількості любителів електронної музики буде збільшуватися і кількість майданчиків, на яких зможуть реалізовуватися ті, хто має талант у діджеїнгу та написанні музики. Це мій кайф – бачити людину, яка робить те, що любить, робить це добре й отримує від процесу задоволення.

Ми намагаємось поводитися культурно зі своїми партнерами та клієнтами. Підтримуємо, спілкуємося, не сваримося та уникаємо претензій від будь-кого, хто з нами взаємодіє. Сподіваюся, наша поведінка впливає на людей, які спостерігають за нами, і, може, в них теж виникає бажання бути більш культурними, порядними, толерантними у ставленні одне до одного. В цьому для мене полягає ідея і цінність нашої справи.

Це освічені, культурні люди, які не ділять одне одного на «таких» і «не таких»

Смак приходить із досвідом –
і у видах відпочинку, і в напоях

Basil Smash Mojito

Schweppes Mojito 80 ml

Білий ром 35 ml

Сік лайма 15 ml

Цукровий сироп 20 ml

Додати всі інгредієнти у шейкер з льодом, змішати і відфільтрувати за допомогою сита. Прикрасити слайсом огірка, базиліком, сезонними ягодами.

Смакова лінійка Schweppes

Schweppes – бренд солодких газованих напоїв для дорослих поціновувачів. Завдяки своєму гіркуватому смаку та рецептурі він вдало поєднується з алкогольними напоями й доповнить вашу вечірку новими коктейлями.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ