Вхід для своїхЩо робить «Культура Звуку» в Харкові: про вечірки, електронну музику і власний лейбл
Валентин Бобилев про те, чим живе електронна сцена Харкова
Не секрет, що улюблені види відпочинку змінюються з віком. Спочатку гуляєш до ранку, ходиш на вечірки, відвідуєш фестивалі, а згодом обираєш затишний вечір у компанії близьких друзів з легкими напоями та під улюблену музику.
Валентин Бобилев
Керівник проєкту «Культура Звуку», 37 років
Улюблений формат відпочинку: подорожі, вечори у вузькому колі друзів.
Наша зустріч із Валентином відбувалася на закритій вечірці в центрі Харкова, в магазині вінілу та хай-фай техніки «Культура Звуку». Цей магазин – початок історії творчого об’єднання «Культура Звуку», до складу якого входить магазин, музична школа, букінг-агенція, студія продакшену, лейбл і клуб.
Чому я люблю
домашні вечірки?
Для мене цінність спільного часу з друзями полягає у спілкуванні, коли в колі близьких людей можна робити все, що хочеш. Дивитися фільми, обговорювати їх, вести дискусії. Для мене дуже важливим є людське оточення, це набагато важливіше за формат відпочинку. Якщо навколо цікаві люди, то мені однаково, чи буду я вдома, на березі річки, чи сидітиму з ними на горі й дивитимусь на захід сонця. Мені буде кайфово.
Для мене дуже важливим є людське оточення, це набагато важливіше за формат відпочинку
Найчастіше ми з друзями збираємося вдома. Якщо говорити про їжу, то ми за корисне харчування – фрукти, овочі, сир. Якщо це велика компанія, найпопулярнішою стравою є піца з духовки.
Як народилася
«Культура Звуку»?
Я працював у бізнесі й до певного моменту налаштував усі процеси так, що він міг працювати автономно. Хотів знайти справу для творчої реалізації.
На вечірки стало приходити багато людей, і в якийсь момент ми вже не поміщалися в магазин
Я пристав на пропозицію, і ми відкрили магазин. Потім почали думати, як його просувати, щонеділі влаштовували вечірки для друзів. На вечірки стало приходити багато людей, і в якийсь момент ми вже не поміщалися в магазині. Почали робити івенти в клубах Харкова від промогрупи «Культура Звуку».
Хто приходить у
«Культуру Звуку»?
Люди, які збираються навколо «Культури Звуку», на мою думку, підтягуються до нас як до особистостей. Більшість – це ті, кому подобається електронна музика. Є охочі вчитися музики й у ній реалізовуватися. Це творчі люди, а я дуже люблю мати з ними справу.
Більшість – це ті, кому подобається електронна музика
Електронне
середовище у
Харкові
Електронна сцена Харкова, на мій погляд, не дуже розвинута. Замало місць, де відбуваються електронно-музичні заходи. Харків’яни не дуже звикли тусуватися, але вважаю, що потенціал у міста є. Ми трохи менше як рік займаємося клубом, за цей час аудиторія значно збільшилася. Спочатку на івенти приходило мало людей, а тепер майже кожна вечірка збирає повний клуб.
Це мій кайф – бачити людину, яка робить те, що любить, робить це добре й отримує від процесу задоволення
Ми створюємо умови для розвитку молодих артистів, на івентах виступають випускники нашої музичної школи. На мою думку, від збільшення кількості любителів електронної музики буде збільшуватися і кількість майданчиків, на яких зможуть реалізовуватися ті, хто має талант у діджеїнгу та написанні музики. Це мій кайф – бачити людину, яка робить те, що любить, робить це добре й отримує від процесу задоволення.
Ми намагаємось поводитися культурно зі своїми партнерами та клієнтами. Підтримуємо, спілкуємося, не сваримося та уникаємо претензій від будь-кого, хто з нами взаємодіє. Сподіваюся, наша поведінка впливає на людей, які спостерігають за нами, і, може, в них теж виникає бажання бути більш культурними, порядними, толерантними у ставленні одне до одного. В цьому для мене полягає ідея і цінність нашої справи.
Це освічені, культурні люди, які не ділять одне одного на «таких» і «не таких»
Смак приходить із досвідом –
Basil Smash Mojito
Schweppes Mojito 80 ml
Додати всі інгредієнти у шейкер з льодом, змішати і відфільтрувати за допомогою сита. Прикрасити слайсом огірка, базиліком, сезонними ягодами.
Смакова лінійка Schweppes
Schweppes – бренд солодких газованих напоїв для дорослих поціновувачів.
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ