Ми переїхалиЯк The Village Україна переїжджає в новий офіс
Обираємо приміщення, пакуємо речі та намагаємося бути свідомими

Разом з OLX ми розпочинаємо серію матеріалів «Ми переїхали», де на власному досвіді покажемо, як це – розумно переїхати цілому офісу.
З моменту запуску The Village Україна у березні 2017 року наша команда збільшилася від трьох до тридцяти людей. Увесь цей період ми тіснилися у двоповерховій квартирі на Подолі з кількома балконами, маленькою кухнею і чорною кішкою Жозефіною.
Офіс як приміщення не був пріоритетним завданням, тому що насамперед ми думали про команду, розвиток проєкту та якісний контент. Тому прийти на роботу пізніше й не знайти вільного місця – нормально, працювати на кріслі-мішку в коридорі – зручно, а проводити серйозну розмову на балконі або в під’їзді – звична справа. У нас було тісно, але затишно, спокійно й близько до всіх подільських тусовок.
Цього літа ми знайшли новий великий дім. Теж на Подолі. І тепер нам потрібно правильно організувати свій час, простір і робочі процеси, щоб безболісно пережити переселення тридцяти людей і однієї кішки.

Ми вирішили зробити все розумно. Не витрачати багато коштів, залишити якомога менше сміття, максимально використати старі речі й не загубити жодного члена команди.
Для переїзду ми обрали партнера – OLX. Платформа не лише допомагає зробити розумний вибір – купити чи продати вживані речі та подарувати їм друге життя, а й розділяє наші соціально-відповідальні цінності: сортування сміття, переробка батарейок, розумне споживання.


Микола Балабан
Перед запуском The Village Україна я попросив колег прикинути, який потрібен штат на перший час. Мені надіслали табличку на 4-5 позицій, я подумав: нормально, нашого старого агентського офісу має вистачити, він навіть здавався величезним. Але за рік стало зрозуміло, що нам тісно, а за два – тут уже фізично всі не поміщалися. Проте офіс ніколи не був у пріоритеті. Ми розуміли, що треба переїхати в щось більш просторе, але високу ціну за оренду не могли собі дозволити. Уже навіть думали розділяти команду і працювати в різних місцях. Однак нам пощастило, ми знайшли великий офіс, в який усі помістяться, і він ще й на Подолі.


Андрій Баштовий
Які наші цінності
і як вони впливають
на робочий простір?
The Village Україна – це про спільноту та взаємодію. Ми віримо в те, що кооперація між людьми, бізнесами, проєктами підвищує якість життя у місті. Ті самі принципи стосуються редакції. Ми – це трохи хаос, який панує за редакційним столом. Але цей вайб дає нам змогу робити проєкт. І наш новий офіс має функціонувати за тими ж принципами. Це має бути щось максимально відкрите, те, що стимулює велику кількість комунікацій і не заганяє людей у рамки. Тільки в таких умовах можна далі генерувати якісний і потрібний людям контент.


The Village Україна – це трохи хаос, який панує за редакційним столом

Чому Поділ?

Поділ – один із «найживіших» районів міста. Нам для роботи потрібне циркулювання людей. Ми не розглядали офіси, навколо яких немає великої кількості нашої цільової аудиторії. Я вірю в те, що редакція міського видання мусить бути в місті, не можна лише сидіти в чотирьох стінах. Важливо постійно отримувати фідбек. Мої колеги мають бути в кав’ярнях, рухатися, знайомитися з новими людьми, обговорювати новини. Поділ для цього підходить найкраще.
Яким буде новий офіс?
Ми шукали приміщення дуже довго, розглядали і старі промислові будівлі, і модерністські, і будівлі в стилях, які уже давно визначити не можна. І нарешті знайшли потрібне нам приміщення на вулиці Костянтинівській у дворику.
Сама будівля відбиває той принцип, за яким побудована команда: кілька рівнів, де люди згруповані за напрямами роботи, але водночас є багато простору для взаємодії. На одному з поверхів буде громадська (я так називаю) зона: переговорна, кухня, хол, де люди будуть голосно розмовляти. Буде один поверх для комерційного відділу, інший – для редакції. Ще я хочу, щоб до нас приходили люди не просто на екскурсії, а брали ноут, сідали на крісло і працювали поруч з нами. Сподіваюся, місця вистачить.


Ще я хочу, щоб до нас приходили
люди не просто на екскурсії, а брали
ноут, сідали на крісло і працювали
поруч з нами.

Як переїхати розумно?
Під час переїзду та ремонту ми не будемо забувати про відповідальне споживання, мінімізування сміття, простоту, оптимізацію простору й мінімалізм. Переїзд – ідеальний привід позбутися всіх непотрібних речей. Якщо річчю не користуєшся, вона має служити комусь іншому. Ти звільняєш свій життєвий простір і час.
Більшу частину меблів зі старого офісу ми заберемо в новий, частину речей продамо на OLX і там купимо вживані меблі, що пасуватимуть до нового інтер’єру. Це не тільки про економію, а й про розумне споживання. Треба користуватися речами так, щоб вони жили максимально довго, бо це рятує планету від негативного впливу перевиробництва й забруднення довкілля.


Треба користуватися речами максимально довго, бо це рятує планету
Ще у нас є зона для сортування сміття, дуже важливо зберегти її та зробити максимально функціональною в новому офісі. Тому ми відсортуємо все, що у нас є, звільнимо простір і перевеземо нашу станцію на нове місце.
Напередодні переїзду я також планую зробити велику лекцію для команди, на якій попрошу не лише сортувати сміття, а й мінімізувати його. Замінити одноразовий посуд на силіконовий чи пластиковий, завести кожному власну пляшку для води, віддавати перевагу багатофункціональним і якісним речам.

Про те, як ми робимо ремонт, обираємо меблі та облаштовуємо простір – читайте в наступних матеріалах серії
«Ми переїхали»
OLX –
один з найбільших торгових онлайн-майданчиків в Україні, де за минулий рік пропонували понад 40 мільйонів товарів. 50% пропозицій в оголошеннях – це були вживані речі. За рік продавці отримали майже 1,5 мільярдів звернень на свої оголошення.
Суть діяльності OLX полягає в тому, щоб дарувати речам друге життя. Продукти й сервіси компанії роблять обмін товарами та послугами легким і зручним. Це приносить користь спільнотам, підтримує розумне споживання і на крок наближає нас до світу без сміття. З OLX виграють усі – продавці, покупці та планета.
OLX існує, щоб дати кожному можливість зробити розумний і правильний вибір для себе, свого гаманця та всього світу.