Регулярно викликати клінера
The Village Україна розповідає про корисні звички та прості дії, що можуть зробити життя кращим. У новому випуску – про те, чому варто викликати клінера, якщо прибирання не приносить задоволення. І як це економить сили та, можливо, гроші.
Ірина Виговська
головна редакторка Bazilik Media
Усе своє життя я ненавиділа прибирати. Ще в дитинстві мама говорила, що подобається мені чи ні, але ніхто за мене це не зробить. Тоді я зрозуміла, що настане час і замість мене прибиратиме інша людина. Морально я довго не могла дозволити собі клінінг. Мені здавалося, якщо не прибиратиму сама, це означатиме, що я погана господиня, нічого не вмію і навіть не можу пропилососити.
Рік тому я зрозуміла, що час на прибирання (а це десь 5-6 годин) я можу витратити на щось більш корисне та цікаве. Наприклад, попрацювати, провести день з дітьми чи чоловіком, побути з собою наодинці зрештою. Тоді я вперше викликала клінера. Спершу просто приходила жінка, яка прибирала раз на тиждень. Це було відносно дешево, але спрацьовував людський фактор: мене могли повчати за дрібниці, а таке мене не влаштовувало.
Згодом ми з чоловіком вирішили спробувати клінінговий сервіс. Я замовила одноразове прибирання, коли виникла така потреба. Вирішила, що запрошуватиму клінерів раз на місяць, а інші рази прибиратиму сама, бо це доволі дорого. Але вже після першого замовлення я була шокована: настільки неймовірно мені прибрали квартиру, все виблискувало, здавалося, що можна їсти прямо з підлоги. Тоді ми з чоловіком почали викликати клінерів частіше.
Сьогодні ми користуємося передплатою, яка дозволяє нам викликати службу тричі на місяць. Зазвичай запрошуємо клінерів у день, коли нас не буде вдома. Зранку впускаємо працівників і йдемо у справах. Вони закінчують роботу і привозять ключі у зручне для нас місце. Можна перевіряти, чи виконано всі роботи зі списку або як добре прибрано, залишати відгуки.
Мені дуже подобається у користуванні сервісами те, що ти не спілкуєшся з клінером, а лише з менеджером. Якщо тобі потрібно замовити додаткові послуги, наприклад миття холодильника, то не треба просити людину про це особисто. Просто додаєш цей пункт у список. Так я не витрачаю енергію і час на зайву комунікацію.
Також тепер я майже не купую засоби для прибирання, окрім рідини для миття посуду і для плити. Тобто не витрачаю грошей і часу на вибір цих продуктів.
Що це дає?
Це неймовірна економія часу. У мене трикімнатна квартира, і її прибирають приблизно шість годин. Я робитиму це набагато довше. Прибирання для мене не є відпочинком, і я не кайфую від цього процесу. Я багато працюю і замість того, щоб виділити цілий день на прибирання, краще проведу його інакше.
Зекономлений час варто приділити роботі й тому, що приносить гроші. Займатися проєктами, які приносять задоволення чи, наприклад, зроблять тебе відомим.
Я можу дозволити собі оплачувати клінера, і насправді це може зробити багато хто. Головне – дозволити собі у голові, бо це справді вигідно. Виклик клінера заощаджує мені багато ментальних сил. У день, коли не витрачаю сили на прибирання, я краще відновлююся, відпочиваю, можу ефективно провести час із сім’єю.
Сучасні люди, назвемо їх міленіалами, дуже хочуть впоратись з усім самостійно: бути найсильнішими, найкрутішими, пишатися своїми успіхами, а просити про допомогу якось не заведено. Це психологічний бар’єр, що хтось тобі допомагає. Але насправді це круто дозволяти собі таке.