Спільнота «Пасажири Києва» зібрала приклади з різних країн, якими могли б бути трамвайні платформи на вулиці Глибочицькій.

Трамвайні платформи без зміни лінії бордюрів мають облаштовувати в більшості міст Східної Європи, кажуть у спільноті. Зазвичай їх розміщують за перехрестям, де є ліві повороти. Це допомагає уникнути заторів і забезпечує нормальний потік автомобільного трафіку.

Крім того, такі платформи дозволяють пасажирам безпечно заходити й виходити з трамваїв, забезпечують доступність і відокремлюють трамвайні колії від авто, зазначили в спільноті.

«Пасажири Києва» направили до дептрансу КМДА звернення щодо фізичного відокремлення трамвайних колій й облаштування платформ у межах ремонту на вулиці Глибочицькій.

Які приклади пропонують

Трамвайна платформа в Празі (Чехія), зупинка Národní. Alltransua

Трамвайна платформа в Празі (Чехія), зупинка Kolbenova. Google Street View

Трамвайна платформа в Остраві (Чехія), зупинка 28. října. Google Street View

Трамвайна платформа в Будапешті (Угорщина), зупинка Bartók Béla. Google Street View

Трамвайна платформа в Загребі (Хорватія), зупинка Pavla Šubića. Google Street View

Трамвайна платформа в Загребі (Хорватія), зупинка Pavla Šubića. Alltransua

Трамвайна платформа в Софії (Болгарія), бульвар Knyagina Maria Luisa. Google Street View

   

1 лютого на вулиці Глибочицькій у Києві почали ремонт зношених трамвайних колій. Їх ремонтують на ділянці від вулиці Січових Стрільців до вулиці Нижній Вал. Через це перекрили дорогу й трамвайні рейки в напрямку від Контрактової площі до вулиці Дмитрівської. Це створює затори.