Інклюзивний маршрут облаштували до Українського товариства сліпих у Голосіївському районі
Інклюзивний маршрут облаштували до Українського товариства сліпих у Голосіївському районі, пише департамент транспортної інфраструктури КМДА.


Ідеться про маршрут від зупинки громадського транспорту до Київського учбово-виробничого підприємства №1 Українського товариства сліпих та до підземного переходу на проспекті Валерія Лобановського.

Тут облаштували нове асфальтобетонне покриття та встановили тактильну плитку. Також на зупинці громадського транспорту підвищили рівень бортового каменя, щоби зробити її доступною для людей з інвалідністю.


До кінця 2024 року в Києві планують облаштувати такі маршрути до 20 соціально важливих об’єктів, додають у департаменті.
До кінця 2024 року у місті зроблять інклюзивними також 256 наземних переходів й облаштують шість таких парків і скверів. Спершу будуть реконструювати ті зелені зони, що розташовані поруч із медичними закладами. На всіх етапах до цього залучать фахівців і консультантів Superhumans.
Ось який вигляд матиме один із них – Павлівський сквер. Тут планують облаштувати пандуси й сходи з поручнями з обох сторін, замощити доріжки безшовним фемом для безбар’єрного пересування й установити тренувальний майданчик для фізіотерапії з різним типом покриттів.
Чому наземні переходи – це насамперед про інклюзивність. The Village Україна зібрав п’ять поширених хибних тез із дискусій про наземні переходи, які можна зустріти в мережі, і разом із транспортними експертами й фахівцями з інклюзивності пояснює, що не так із цими твердженнями.
Обкладинка й фото: департамент транспортної інфраструктури КМДА