Реконструкцію входу й виходу з підземного переходу з урахуванням принципів безбарʼєрності завершили на станції метро «Оболонь», повідомляє департамент транспортної інфраструктури КМДА.

Комунальники збільшили загальну площу виходу й розширили сходи. Також встановили ліфт для зручності маломобільних груп і людей з інвалідністю. У межах ремонту у вестибюлі №2 замінили вхідні групи павільйону, оновили системи освітлення, провели гідроізоляційні роботи й відреставрували стелю і стіни. 

«Це перший досвід спільної реалізації проєктів забудовником, інвестором, замовником і балансоутримувачем», – зазначають у КМДА. Перехід з’єднує станцію метро «Оболонь» й ЖК Obolon Plaza. 

   

ЖК Obolon Plaza побудували над станцією метро «Оболонь». У квітні 2021 року в переході на станції метро «Оболонь» обвалилися шматки бетону. Забудовник 16-поверхового ЖК пообіцяв відбудувати перехід самостійно.

   

Напередодні зупинку з дотриманням норм безбар’єрності облаштували біля центрального клінічного госпіталю в Голосіївському районі. Комунальники розмістили павільйон для очікування, облаштували тактильні плити, нанесли відповідну розмітку, встановили дорожні знаки й обладнали наземний пішохідний перехід.

   

Парклети почали встановлювати в Києві в травні 2024 року. Це публічні простори, які облаштовують на узбіччі вулиць замість паркомісць, щоб звільнити тротуари від автомобілів. Активісти розказали, що не так із парклетами біля станції метро «Політехнічний інститут» і на Галицькій площі. Зокрема, конструкції розміщують «у зоні, яка й до цього належала пішоходам» і без дотримання вимог безбар’єрності.

фото й обкладнка: КМДА