Пішохідна частина Повітрофлотського шляхопроводу обвалилася. Що відомо
Увечері 19 червня пішохідна частина Повітрофлотського шляхопроводу, що на вулиці Жилянській, обвалилася на трамвайну лінію, повідомляє КМДА.

Рятувальники КАРС й ДСНС розчистили автошлях і трамвайну лінію. Зокрема, з дороги прибрали металеві конструкції, а на шляхопроводі демонтували аварійні елементи, щоб уникнути надзвичайних ситуацій.


Рух авто й трамваїв вулицею Борщагівською під шляхопроводом повністю відновили й уранці 20 червня трамваї №1 й 3 курсують згідно зі звичайним графіком руху.

Причини обвалу шляхопроводу поки не відомі, а інформації про його аварійний стан не було, пояснює директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в ефірі телеканалу «Київ».

За його словами, востаннє міст обстежували у 2020 році й тоді елементи його конструкції мали різний, але не аварійний стан працездатності. Ремонт пішохідної частини, яка тепер обвалилася, планували розпочати у 2024 році.
Улітку 2020 року на Повітрофлотському шляхопроводі й під ним частково обмежували рух через протиаварійний ремонт. У червні 2021 року там також оновилидорожнє покриття.
30 вересня 2023 року в Києві під час ремонту обвалилися нові конструкції Дегтярівського шляхопроводу. Це наслідок того, що КМДА шляхом мільярдних інвестицій намагається зберегти застарілу транспортну інфраструктуру у вигляді «розв’язок-конюшин» і будувати нові за планами 50-річної давнини, кажуть транспортні експерти.
Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting ми нагадували, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам», і розбираємося, чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.
Обкладинка й фото: ДСНС, КАРС