У Києві незабаром можуть підвищити вартість проїзду в комунальному транспорті, розповів очільник департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в ефірі телеканалу «Київ 24».

За його словами, муніципальний транспорт у Києві є збитковим й «одним із найдешевших в Україні». Саме через його збитковість і немає можливості розвивати транспортну інфраструктуру, пояснює Кандибор.

«Він [громадський транспорт] на 300% дотаційний. Щоб ми розвивали громадський транспорт, треба піднімати тарифи», – додає він. Натомість «Пасажири Києва» запевняють, що дотаційний громадський транспорт є нормою і в Європі. Як приклад наводять Варшаву, де у 2016 році також «були ті ж 300% дотацій до виручки».

В ініціативі переконані, що можна було би виділити гроші для капітального ремонту рухомого складу й реконструкції інфраструктури електротранспорту замість створення розвʼязок на дорогах.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Міжнародна природоохоронна організація Greenpeace дослідила доступність громадського транспорту в 30 країнах ЄС і 30 європейських столицях і зробила висновок, що в більшості міст вартість перевезень занадто висока.


Раніше аналітики компанії Picodi порівняли вартість проїзних у 45 великих містах світу й адміністративних центрах України і зʼясували, що проїзд у Києві – один із найдорожчих.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка й фото: КП «Київпастранс»