ПромоЯкі правила треба знати бізнесу під час війни: 7 причин піти на конференцію «Неначасі»
Для бізнесменів і тих, хто мріє ними стати

Уже 16 місяців повномасштабного вторгнення український бізнес працює в умовах постійної турбулентності. І якщо на початку головною ціллю компаній було вижити, то зараз вони повинні будувати плани й стратегії в новій реальності.
Конференція «Неначасі» – про підприємців, які продовжують працювати за надскладних економічних умов: під час блекаутів, банківських обмежень, проблем із постачанням і ракетних атак. 1 та 2 липня вони розкажуть про нові цінності та підходи до ведення бізнесу, а також можливості для росту, які, здавалося б, нереально було віднайти.
The Village Україна разом із «Неначасі» розповідають, чому підприємцям і тим, хто мріє ними бути, варто піти на конференцію.
нетворкінг для малого й середнього бізнесу
Офлайн-зустрічі – чудова можливість поспілкуватися з колегами, проаналізувати їхній досвід і взяти для себе надважливі уроки. Старий добрий нетворкінг працює! Навіть найвідданіші інтроверти на конференції зможуть знайти партнерів, учасників для колаборацій чи просто нові контакти. Це можливість надихнутися й вивести нову формулу успіху для свого наявного чи майбутнього бізнесу. Адже не завжди потрібно вигадувати велосипед, іноді достатньо подивитися, як це працює в інших.

11 спікерів, які знайшли нові бізнес-підходи

На конференції зберуться представники креативної, технологічної та ІТ сфер, а також власники й виконавчі директори бізнесів. Повномасштабна війна поставила перед ними нові виклики, з якими вдалося впоратися. Кожен спікер говоритиме про реальні складні кейси, а також про життєво важливі рішення, кризові моменти, факапи та надлюдський успіх. Серед них – Ольга Руднєва, головна виконавча директорка Superhumans Center, Спартак Велішаєв, співвласник «Міністерства шаурми», Валентин Панюта, Brand Leader Fedoriv Agency та United24Media й інші.
Реальні кейси, складні рішення, дієві інструменти
Юрій Чорненький, голова маркетингових комунікацій «Київстару», виступить із темою «Be brave for a lovemark». Він розповість про хайп брендів і чи справді він на часі, якою має бути продуктова політика, чому комунікувати краще правдиво і як створити власну формулу lovemark.
Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo Ukraine, розповість про відповідальність бізнесу під час вторгнення та як зростати, допомагаючи. Вона розкаже історію Glovo Ukraine під час війни: від соціальних доставок до відновлення основного бізнесу й допомоги країні, поміркує, чому бізнес у вакуумі – неможливий, а також поділиться секретними інгредієнтами зростання попри обставини: гнучкість, швидкість ухвалення рішень, локальний підхід та оптимізм.
Інші девʼять спікерів говоритимуть про ринок праці у 2023 році, проблеми сфери найму та мотивації співробітників, відповідальність, комунікацію зі споживачами та як самим у цьому вирі не збожеволіти – усе, що хвилює підприємців і тих, хто керує бізнесами.
Розмови й дискусії про людей, а не про цифри
За кожним звітом, метриками чи гугл-таблицями бізнесу стоять люди. Три людини в команді чи 600 – кожен із них особливо важливий. Саме тому під час конференції говоритимуть про людей і команди, які готові креативити, творити зміни та будувати нові бізнеси як у мирний час, так і в умовах постійних викликів.
Конференція побудована так, щоб учасники не лише слухали інших, а й ділилися власним досвідом, дискутували й обговорювали все, що важливо й цікаво. Тому вже зараз готуйте запитання до власників і керівних провідних компаній країни, зокрема, Glovo Ukraine, «Київстар», Work.ua, MacPaw, Poster та інших.


Стритфуд від улюблених закладів Києва

Кава-брейк – одна з улюблених частин заходів. Насамперед це шанс відкрити нові смаки, а також можливість познайомитися з власниками закладів, поспілкуватися й дізнатися щось нове про індустрію. Нетворкінг працює навіть в обідню перерву!
Цього разу на конференції буде стритфуд від Yellow Place, Milk Bar, Dogs & Tails, Ponchyk Boy, «Міністерства чебуреків», Mimosa Brooklyn Pizza та Bacara Coffee.

Вечеря від Mirali для власників преміумквитків
Ресторан Mirali прославився унікальними стравами далеко поза межами Києва. Якщо ви так і не дійшли до закладу, то всі зірки зійшлися – на власників преміумквитків чекає вечеря від шеф-кухаря Міралі Ділбазі. А якщо вже знаєте меню напам’ять, то зможете знову насолодитися улюбленими стравами.

Благодійний концерт Ніни Матвієнко та «Київської камерати»
2 липня народна артистка Ніна Матвієнко разом із симфонічним оркестром «Київська камерата» вкотре продемонструє, як звучать традиції України.

Можливість допомогти Superhumans Center
На конференції ви можете долучитися до збору Superhumans Center, який займається протезуванням, реконструктивною хірургією, реабілітацією та психологічною підтримкою постраждалих від війни дорослих і дітей. Кожен донат важливий, кожен внесок – неоціненна підтримка. Тож спілкуйтеся, отримуйте нові знання й досвід і донатьте на суперможливості українців.