Український бренд german. випустив мініколекцію до Дня закоханих – love me or leave me. У тематичному дропі худі, лонгсліви та футболки із саркастичними принтами для вашого «улюбленого поганого рішення».

«Для нас цей дроп про іронію, про те, що дуже хочеться порадувати близьку людину (і це не обов’язково партнер або партнерка) й водночас іронічно разом посміятися. Дроп створили, щоб друзі купували одне одному, щоб можна було порадувати колегу на роботі або навіть купити мамі або татові», – розповідає Віледжу засновниця бренду Валерія Цимбал.

У рекламній кампанії знялися моделі двох різних поколінь. Базовий чорний чи молочний пасують усім, так само як і версії у вінтажних відтінках сірого та рожевого. Тому Віледж робить колекцію покупкою тижня. 

Уся колекція традиційно для german. оверсайзова – так партнери можуть користуватися гардеробом спільно. Це й екологічніше, і зближує (але це не факт). 

«У нас у кадрі часто абсолютно різні люди, різних сфер діяльності, різних поглядів, різних зовнішностей. І цей раз не виняток. Ми сміливо заявляємо, що одяг немає ані вікових, ані будь-яких інших обмежень, це межі, у які нас дуже часто поміщають. Тому саме такий каст моделей у нас у цьому дропі», – каже засновниця german.

Придбати все можна на сайті бренду.  

Сіра футболка Dead inside, but still horny – 1900 грн

Молочна футболка Your favourite bad decision – 1900 грн

Рожевий лонгслів Love me or leave me – 2700 грн

Чорний худі Too sexy to care – 4200 грн

   

Восени 2024 фонд Behind Blue Eyes спільно з German Apparel створили благодійну колекцію, присвячену дітям. Усі кошти з продажу лінійки одягу мають передати фонду, щоб допомагати дітям із прифронтових і деокупованих сіл. 

У грудні 2023 року german випустили свою першу цілком унісекс-колекцію