Покупка тижняФутболка та патчі з айдентикою Житнього ринку
Від дизайнера Дмитра Ніколаєнка
Футболки та патчі (нашивки на одяг) із айдентикою київського Житнього ринку випустив дизайнер Дмитро Ніколаєнко.
Айдентика стала переосмисленням стели, яка стоїть біля ринку, пише колишня менеджерка з розвитку Житнього ринку Христина Скрипка. Дизайнер створив її ще шість років тому, а зараз зробив елементом одягу.
Футболки у розмірах M, L та XL коштують 799 гривень, а патчі – 299 гривень.
Доставка з Естонії складатиме 8 євро. Половину прибутку передадуть на ЗСУ.
Раніше редакція The Village Україна розповідала про людей, які працюють на Житньому ринку.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі