Покупка тижняСорочка Who is it? до 33-річчя Чорнобильської катастрофи
«Ця дата назавжди зашита в нашу пам’ять»
Український бренд Who is it? створив лімітовану серію сорочок до 33-річчя з дня Чорнобильської катастрофи.
Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди
У сорочках дизайнери Who is it? «зашили» в логотип бренду те, що з дня трагедії на Чорнобильській АЕС пройшло 33 роки. «Бо ця дата назавжди зашита в нашу пам’ять та нашу історію», – пояснюють автори.
У зйомці проекту взяла участь співачка Настя Шевченко («Стасік»).
Сорочки – one size. Їх можна придбати з 27 квітня на сайті бренду. Пізніше ця серія з’явиться в продажу в ЦУМі.
Скільки: 2330 гривень
У 2017 році Who is it? випустив лімітовану серію футболок «1986» до річниці Чорнобильської катастрофи. Тоді обличчям проекту була вокалістка ONUKA Ната Жижченко.