Український бренд Who is it? створив лімітовану серію сорочок до 33-річчя з дня Чорнобильської катастрофи.

   Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

У сорочках дизайнери Who is it? «зашили» в логотип бренду те, що з дня трагедії на Чорнобильській АЕС пройшло 33 роки. «Бо ця дата назавжди зашита в нашу пам’ять та нашу історію», – пояснюють автори.

У зйомці проекту взяла участь співачка Настя Шевченко («Стасік»).

Сорочки – one size. Їх можна придбати з 27 квітня на сайті бренду. Пізніше ця серія з’явиться в продажу в ЦУМі.

Скільки: 2330 гривень


У 2017 році Who is it? випустив лімітовану серію футболок «1986» до річниці Чорнобильської катастрофи. Тоді обличчям проекту була вокалістка ONUKA Ната Жижченко.