Покупка тижняФутболки Маршу рівності від Who is it?
Веселкові принти, «Хороший як ти / Хороша як ти» (Good As You) та помпони
![Футболки Маршу рівності від Who is it? — Покупка тижня. The Village Україна](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post-cover/1e8H9HlGLfHi-hW_ZuSYVg-default.jpg)
Український бренд Who is it? спільно з організаторами КиївПрайд створили лімітовану серію футболок і бейсболок на підтримку Маршу рівності.
В серії – футболки з принтом «Хороший як ти / Хороша як ти». Це переклад та інтерпретація англійського GAY – Good As You, кажуть творці принтів.
Придбати речі нової серії можна в ЦУМ, на сайті та в шоу-румі Who is it?
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/0eIyqzABgQKcOdsaw9kfNw-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/NcrrQ2ATpWa-MHMpabY6yA-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/J-QgTJaW9hyV216vXyEwIA-wide.jpg)
Скільки: 550 грн
В серії також футболки з традиційним принтом «ХУИЗИТ», який цього разу виконали у веселкових кольорах.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/LM3sYUVV2u8ck4eLKpIImQ-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/_vxPor2fLjnzZl0sd_dHsQ-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/hjDrD2YYIuXZG6TBs666vA-wide.jpg)
Скільки: 700 грн
До чорних та білих бейсболок додали помпон кольорів веселки.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/n8q_JiUkCh9RMAnsgYWdgA-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/v5EJvUY5e8C66BYAHRzuFA-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/eobAnpd9PLi--urL52WvaQ-wide.jpg)
Скільки: 350 грн
Марка Who is it? заснована у 2013 році. Всі речі бренду відшивають невеликим тиражем. В асортименті марки – пальта, плащі, сукні, спідниці, брюки-кюлоти, худі та футболки. Наразі бренд веде переговори з магазинами за межами України.
Марка активно підтримує тему гендерної рівності та свободи самовираження. У своїй роботі Who is it? підкреслюють, що одяг не має статі. У останній рекламній кампанії бренд використав зображення хлопців і дівчат у сукнях.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/Y8nIP_13ytYGm3G6u6r7gQ-wide.jpg)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/o_g0nuaPAA_xGdjH49j3HQ-wide.jpg)
ДЕ: ЦУМ, на сайті та в шоу-румі Who is it?
Фото: Максим Бондаренко для Who is it?
Коментарі
Підписатись