Покупка тижняБілі сорочки від COOM
20% від вартості кожної сорочки йдуть на благодійність
Київський бренд COOM та засновниця платформи соціального підприємництва Charitum Дарія Зарівна презентували спільну колекцію білих сорочок.
20% від вартості кожної сорочки підуть на розвиток творчої майстерні «ТАК», де молодим людям з ментальними та фізичними порушеннями розвитку допомагають приготуватися до самостійного життя. Колекцію готували до Дня захисту дітей.
В колекції три моделі сорочок: дві жіночі і одна чоловіча. Жіночі сорочки доступні у розмірах – XS, S, M, L, чоловічі S, M, L, XL.
Усі сорочки відшили зі 100% щільної італійської бавовни.
Біла сорочка 01 (he)
Біла сорочка 01 (she)
Біла сорочка 02 (she)
Ціна сорочки: 2500 гривень
Спочатку випустили обмежену кількість сорочок – лише 60 штук. Якщо до 11 червня продадуть усі сорочки – відшиють ще одну благодійну партію.
«Для нас це експеримент. Ні, не так: це три експерименти в одному. По-перше, це наша перша колаборація. А значить в процесі виробництва з’явилася ще одна людина. По-друге, раніше ми не робили сорочок. COOM – це монобренд чорних і білих футболок. По-третє, це спроба створити щось не просто красиве, але і соціально важливе», – розповіли засновники COOM Інна Польшина і Сергій Малик.
Фото: Ксенія Каргіна
На фото: співзасновник ONE LOVE coffee Володимир Задирака та художниця Оксана Левченя-Константиновська