Молодий брендO(FourFour): київський бренд одягу для водних видів спорту
Від купальників до худі з авторською графікою
The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де й чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд одягу для водного спорту O(FourFour).
Бренд O(FourFour) заснувала Віта Ноздрачова через те, що не могла підібрати зручну й стильну форму для тренувань з вейксерфінгу. Це перший проєкт Віти, пов’язаний з виробництвом одягу. Раніше вона займалася івент-менеджментом.
«Оскільки квіточки, пальмове листя й візерунки на екіпіруванні – це не моя мова, я вирішила розмовляти з допомогою графічного дизайну. Нам довелося повністю переосмислити все те, що вже є на ринку, і створити щось, що нас надихає, дає змогу самовиразитися. Саме тому характерною рисою бренду став дизайн, який розробив Дмитро Горенюк – співзасновник київської студії Jugoceania. Завдяки йому вигляд першого бодіс’юта виглядав як графічний дизайн, який перенесли на одяг», – каже Віта.
Ідея створення бренду виникла ще на початку 2018, але через труднощі, пов’язані з виробництвом, команді довелося майже півтора року налагоджувати процеси. Тому бренд запустили навесні 2019 року. Для створення одягу закупили власне обладнання, яке дозволило б робити спортивні шви. Далі знайшли, протестували й імпортували тканини, які, за словами команди, неможливо знайти в Україні в необхідній кількості, і детально вивчили технологію друку. Зараз виробництво знаходиться в Києві, що дає бренду змогу оптимізувати процес створення й контролювати якість продукту.
O(FourFour)
Дата заснування:
17 лютого 2019 року
Виробництво:
Київ
Де купувати:
на сайті бренду O(FourFour)
Вартість:
Ціни на речі від 1500 до 6500 гривень
Бодіс’ют – від 4625 гривень
Футболка – 1500 гривень
Худі – 3500 гривень
Бренд вважає себе екофрендлі. Зокрема, для виробництва використовують перероболений нейлон, «хоч він вищий у ціні і з ним важче працювати». Також бренд просить постачальників надавати інформацію й відповідну документацію щодо того, у яких умовах були виготовлені тканини.
Засновниця O(FourFour) запевняє, що бренд не працює на кількість і не підтримує ідеї масового споживання. «Ми відшиваємо речі мінімальними партіями. У нас є внутрішній список наших бестселерів, тому намагаємося завжди мати саме ці речі в наявності (1–5 одиниць, не більше). Часто буває так, що ми отримуємо замовлення саме на те, що є в стоці. Але якщо чогось немає, то наші внутрішні процеси вже налагоджені, і ми можемо протягом п’яти днів його пошити й доставити. Саме тому просто не бачимо сенсу нашивати велику кількість речей заздалегідь», – кажуть у команді. Усі замовлення пакують у напівпрозорий мішечок із зав’язками, що передбачає можливість використовувати його ще й в побуті.
Зараз у O(FourFour) є дві колекції. У першу ввійшло сім бодіс’ютів, худі, пончо для серфінгу, куртки, що не пропускають вітер, і шорти для бігу. У другій колекції Holiday001 команда зосередилася на розширенні лінійки одягу для заняття водними видами спорту й створила водний камуфляж для тих, хто планує вирушити на зимові канікули до моря або океану. Також у колекцію ввійшов бодіс’ют, представлений у трьох моделях, і купальники.
Для пошиття колекцій використовують неопрен з Тайвані й італійську високотехнологічну тканину ECONYL – це перероблений нейлон зі знайдених в океані рибальських сіток. Цей матеріал захищає від сонця, швидко сохне, відштовхує хлор і забезпечує оптимальну компресію м’язів.
Усього над проєктом працює восьмеро людей. З них троє займаються питаннями виробництва, двоє – дизайнери, і ще три людини відповідають за просування бренду в соціальних мережах, а також працюють з медіа й блогерами.
Текст: Наті Авдєєва
Редакторка: Софія Пилипюк
Фото: Наталія Іванова