РечіНові весняні колекції від українських брендів
Стьобанки, костюми, світшоти та сукні
Мінімалістичний верхній одяг, зручні спортивні речі на кожен день, денім і трикотаж – зібрали новинки від українських брендів, якими можна оновити гардероб навесні.
Marchi
Бренд випустив у продаж нову колекцію spring-summer 2021 «Екліпс». Головною текстурою лінійки стала стьобана тканина, мінімалістичні силуети та вільні форми. Основний кольоровий акцент – білий, світло-лимонний, сірий і хакі. Важлива деталь у вітрівках «Екліпс» – сітловідбивальний кант на рукавах: це не тільки цікавий елемент, але й турбота про безпеку клієнтів.
Колекція «Екліпс» середньої цінової категорії. У бренді її називають універсальною та капсульною, тож речі легко поєднуються між собою.
Скільки: 6160 гривень
Jul
Український масмаркет-бренд жіночого одягу JUL запустив спортивний дроп. До колекції увійшли шорти, худі, світшоти, джогери в молочному, пудровому, пастельно-фісташковому, ліловому, бордовому, чорному, білому та сірому кольорах.
Усі речі вироблені з натуральної бавовни.
Скільки: 999 гривень
T.Mosca
Нова літня колекція бренда T.Mosca традиційно складається здебільшого із трикотажних виробів. У цьому сезоні бренд представив сукні на бретелях, штани та светри з відкритою спиною, сукні з оголеними елементами й кардигани з принтом. Матеріали для літньої пори вибрані відповідні – натуральна віскоза, що приємна до тіла в спеку. Тонкий трикотаж вироблений з авторським візерунком.
Палітра кольорів колекції: білий, чорний, пудровий і відтінок молодого листя.
Скільки: 2800 гривень
Brazhe
У новому сезоні бренд Brazhe розширює палітру відтінків до семи, а звичний оверсайз трансформує в більш прямі силуети та відмовляється від брендування. При цьому марка залишається вірна ідеї унісексу. Весняну колекцію доповнили сукнями-світшотами й варіаціями нових спортивних штанів.
Скільки: 2000 гривень
Low Posh (Between)
Оновлений український бренд Low Posh (раніше Between) представив свою весняну колекцію «Reset» після ребрендингу.
Лінійка присвячена оновленню, глобальним змінам і внутрішнім трансформаціям. На речах вишитий слоган Password is love you for 10,000 years, який відсилає до корейського кінематографа: джерела натхнення для силуетів та окремих деталей.
Основним кольором в колекції символічно став білий і його відтінки – колір чистоти й нових починань. Природним відтінкам бронзи, оливи та вулканічного сірого протиставлені лимонний і рожевий.
У новому сезоні Low Posh роблять акцент на костюмах із різних матеріалів у різних конфігураціях – з плащами, жилетами, жакетами, спідницями, штанами чоловічого крою. Основними матеріалами в колекції є необроблений білий денім, кашемір і трикотаж.
Скільки: 4500 гривень
O’Kryk
За словами представників бренда, нова колекція виконана в естетиці мінімалізму та доповнена гранжевими акцентами. Так, наприклад, приталену чорну сукню створили з необробленими краями, щоби не переходити в тотальну витонченість, а додати ноток свободи та бунтарства. Тренч, натхненний епохою 70-х, став вільнішим і перетворився в «конструктор», щоби під час створенні образів можна було легко трансформувати луки.
У весняній лінійці представлені тренчі, жакети, сукні, блузи та костюми.
Скільки: 5600 гривень
Shypelyk
Мікробренд верхнього одягу, кофт і топів представив капсулу куфайок у зеленому та рожевому кольорах.
Скільки: 5600 гривень