Продовжуємо збирати новинки від українських брендів на осінь і зиму. Раніше ми вже публікували першу частину свіжих колекцій від локальних брендів.

Katimo

У новому сезоні дизайнерка Катя Тимошенко надихнулася стилем культової німецької балерини Піни Бауш. У результаті – бренд створив колекцію функціонального одягу на кожен день: жакети та пальто з вовни, сорочки вільного крою з шовку й вовни, штани, до яких пристібається символічний декоративний пояс у вигляді гумки від чоловічої спідньої білизни.

Основні кольори колекції: чорний, білий, сірий і темно-синій, які розбавляються яскравими акцентами: червоним і помаранчевим.

Скільки: джинси – 4 000 гривень

Лінк

Ali Saulidi

До нової лінійки від українського дизайнера взуття увійшли чоловічі та жіночі черевики на геометричних масивних платформах, кросівки з поліуретанової шкіри зі вставками з поліаміду.

Скільки: черевики – 11 345 гривень

Лінк

Ienki Ienki

Основою осінньо-зимової колекції стала спеціальна лінійка Shearling, яка поєднує в собі елементи класичної дублянки й технологічність пуховиків бренда. «Нам важливо було взяти найкраще від дублянки й пуховика функціонально та стилістично. Це було непросто, але нам вдалося надати знайомому силуету дублянки м’якість пуховика», – розповідає Діма Євенко, дизайнер бренда.

Також бренд продовжує розвивати Vegan-лінійку, для якої всі моделі зроблені з інноваційного матеріалу Econyl. Його основа – перероблені рибальські сітки. Замість гусячого пуху використовують sustainable-наповнювач із переробленого пластику й устричних раковин, зібраних на узбережжі Тайваню.Крім цього, бренд продовжує виробляти одяг для гірських видів спорту. Моделі з цієї колекції безшовні – тканина зшита ультразвуком для того, щоб куртки не промокали й не пропускали холодне повітря.

Скільки: пуховик 40 300 гривень

Лінк

W8Less

Дизайнери українського брендаW8Less презентували відразу 2 мінісерії, якими закликають містян проводити більше часу на свіжому повітрі. Перша серія «Маршмелоу» складається з однієї моделі штанів, 2-х моделей гольфу, жакета та пальто. В асортименті речі бежевого, сірого, айворі та блакитного кольорів. Таку назву серія отримала саме через кольори та м’яку тканину.

У другій серії «Зіппер-Вельвет» переважають об’ємні речі. В асортименті костюми в бежевому, попелясто-рожевому, сірому, синьому, теракотової та чорному кольорах. За словами дизайнерки бренда Анни Шаш, ця лінійка з’явилася, тому що вона просто не уявляла свою осінь без такого спортивного костюма.

Скільки: світшот – 1 700 гривень

Лінк

Zitkani

Нова колекція бренда хусток Zіtkani присвячена творчості українського художника Олександра Богомазова. Так бренд продовжує популяризувати мистецтво серед українців.

«Незважаючи на те, що Олександра Богомазова називають «українським Пікассо», мало хто знає про його творчість і досягнення. Ми хочемо змінити це, бо вважаємо його дивовижним художником світового рівня та українського контексту», – пояснюють свій вибір засновники бренда.

Скільки: хустка – 1 299 гривень

Лінк

S-cape

Бренд верхнього одягу S-cape випустив осінньо-зимову колекцію парок та аксесуарів. «Розробляючи дизайн нових моделей, ми намагалися досягти балансу між лаконічністю й функціональністю, адже віримо: кожен виріб повинен бути зручним, а кожен його елемент – практичним. Що стосується кольорів наших колекцій: зазвичай віддаємо перевагу глибоким насиченим відтінкам, які зустрічаються в природі», – розповідають засновниці бренда.

До нової колекції увійшли: демісезонна парка, коротка зимова куртка, зимова парка у трьох кольорах, а також аксесуари – панами, снуди та рукавиці.

Скільки: парка – 6 600 гривень

Лінк

Tatman

До колекції увійшли худі, світшоти, шорти, джогери, виконані за технікою «печворк», а також футболки, прикрашені принтами у вигляді карт Таро з передбаченнями.

Крім того, у бренда вперше з’явилися лінійка для дітей від 2 до 8 років, у якій дублюються деякі речі з поточних колекцій.

Скільки: дитячий костюм – 1900 гривень. Вартість може залежати від розміру

Лінк

Kozhuhar

Український бренд сумок цього разу представив не лише нові моделі, а й вирішив поекспериментувати й випустити дроп з одягом. До нього увійшли сукня довжиною міді, класичні чорні штани та яскравий топ із розрізом на грудях.

Скільки: сукня – 4 000 гривень

Лінк

Nuances

Бренд створив капсульну колекцію в лімітованій кількості. До неї увійшли окремі елементи осіннього гардероба: штанні костюми в декількох кольорах, светри та сукні, які легко міксувати з комфортними легінсами, топами й боді з колекції для йоги. Використовували італійські тканини: шерсть, бавовну, віскозу та шовк.

Скільки: сукня – 3 250 гривень

Лінк

Wildwood

Монобренд виробів зі шкіри представив нову колекцію, до якої увійшли: бомбери, сукня-тренч, жакети та класичні косухи.

Скільки: шкіряне пальто – 26 000 гривень

Лінк