Речі7 молодих українських брендів
Частина 1. Дизайнери жіночого одягу
Про молодих українських дизайнерів пише західна преса, вони беруть участь у міжнародних тижнях моди, перемагають на конкурсах, а їхній одяг продається за кордоном. The Village Україна розповідає про 7 молодих дизайнерів, речі яких ви зможете собі придбати. У першій частині матеріалу розповідаємо про дизайнерів жіночого одягу.
Who is it?
Заснування: 2013
Дизайнер: марка не називає імена своїх дизайнерів
Де купувати: в шоу-румі марки в Києві, на офіційному сайті бренду, в універмазі українських дизайнерів Всі.Свої, сайті онлайн-магазину
suitster.com
Ціни: 1500 – 10000 грн
Всі речі бренду відшивають невеликим тиражем. В асортименті марки – пальта, плащі, сукні, спідниці, брюки-кюлоти, худі та футболки. Наразі бренд веде переговори з магазинами за межами України.
Марка активно підтримує тему гендерної рівності та свободи самовираження. У своїй роботі Who is it? підкреслюють, що одяг не має статі. У останній рекламній кампанії бренд використав зображення хлопців і дівчат у сукнях.
Що придбати: тренч на бретелях з весняної колекції «No gender»; футболку чи худі з написом ХУИЗИТ.
SLAVA
Заснування: 2014 рік
Дизайнерка: Ярослава Барило
Де купувати: в шоу-румі марки в Києві, в онлайн-магазині kapsula.com.ua, магазині Wardrobe Selected Clothes, Styleinsider Store і галереї українського дизайну Gallery 48.
Ціни: 2700 – 15525 грн
Дизайнерка Ярослава Барило працює з інтелектуальною модою, яка базується на протиріччях в деталях. Контрастна підкладка, асиметричні деталі, легкі і цупкі тканини, протиріччя в поєднанні стилів та фасонів. Наприклад, шифонова сукня зі спортивний бомбером, пошитим з класичної тканини.
У нас дуже багато фішок, які сформувалися за час існування бренду. Кожен показ відкриває брючний костюм. Він і лежить в основі кожної колекції. Я дуже хочу донести аудиторії, що брючний костюм актуальний. У нас є фірмові комірці, обробка і зовнішній вигляд яких не схожі на інші, зараз ми хочемо їх запатентувати. Ми часто залишаємо необроблені краї і намагаємося вивернути речі назовні. При цьому близько третини роботи при виготовленні кожної одиниці одягу виконується вручну. Ми позиціонуємо себе як бренд сегменту преміум – преміум +, тому дотримуємося високої якості, обробляємо всі шви стрічками або закриваємо їх підкладкою.
Дівчина бренда SLAVA аристократка, що живе у сучасному світі і володіє манерами: від рівної постави і погляду до вміння комбінувати речі. Популярність бренда в Україні почалася з темно-синього оксамитового халату, який потрапив у всі street-style зйомки, на всі світські події та став хітом продажів. Ця модель стала знаковою для марки і сьогодні у SLAVA можна придбати пальто-халат, жакет-халат чи сукню на запах.
Що придбати: шерстяний брючний костюм з жакетом-халатом.
WeAnnaBe
Заснування: 2014
Дизайнер: Анна Сокол
Де купувати: в шоу-румі марки в Києві та Одесі та на офіційному сайті бренду
Ціни: 235 – 3950 грн
Одеський бренд жіночого одягу WeAnnaBe працює в стилі смарт-кежуал. Дизайнерка та її команда пропонують клієнтам не просто обрати одяг та взуття, а доповнити свій цілісний образ речами WeAnnaBe.
У нас є бачення того, що треба сучасній і прогресивній дівчині. Це база, на якій ми будуємо наш бренд. Ми намагаємося створювати такий одяг, щоб дівчина виглядала в ньому доречно, незалежно від обставин. Наприклад, трикотажний костюм з кофтою на запах буде доречний у багатьох ситуаціях: його можна одягнути під спортивне взуття і відправитися в подорож або перевзутися в туфлі на підборах і відправитися на вечерю, а якщо треба, можна підкотити штани, зняти взуття і піти гуляти на березі пляжу, після тої ж вечері або замість неї.
Марка WeAnnaBe має власне виробництво. Бренд використовує фактурні матеріали: твід, трикотаж, еко-шкіру, денім.
Що придбати: джинсовий сарафан з об’ємними карманами на стегнах і футболку з феміністичним написом «Females are strong as hell».
Nadia Yurkiv
Заснування: 2015 рік
Дизайнер: Надія Юрків
Де купувати: в студії дизайнерки, в Gallery 48 і концепт-сторі SMLXL у Києві
Ціни: 3000 – 14000 грн
До того як створити власний бренд, Надія стажувалася в студії марки LAKE і працювала головним дизайнером бренду ETNODIM.
Силуети в колекціях Юрків вільні. Мінімалістичний крій речей Надія доповнює авторськими конструкціями. В асортименті марки можна знайти стьобані пальта і куртки, сукні, спідниці, брюки-кюлоти і сорочки. Марка працює з натуральними тканинами: шерстю, бавовною, батистом та льоном.
дизайнерка
Дівчина, що носить речі NADIA YURKIV впевнена у собі, стильна, веде активний спосіб життя, багато працює і вчиться. Любить експерименти в одязі, захоплюється мистецтвом, модою, стежить за науковими відкриттями, тямить у музиці. Наша дівчина має різносторонні захоплення.
Що придбати: широкі брюки-кюлоти
NUANCES
Заснування: 2014 рік
Дизайнери: Катерина та Ганна Махнівські
Де купувати: шоу-рум в центрі Києва, в онлайн магазині nuances.com.ua
Ціни: 780 – 8000 грн
NUANCES – марка жіночого одягу, який створюють дві сестри Катерина та Ганна. Вони позиціонують свій бренд як «нішевий» – кажуть, що ніколи не намагалися стати популярними для широкого загалу. Дизайнерки намагаються зосереджуватися на конкретних клієнтах, дивувати їх та перевершувати сподівання.
Ми невелика марка і це дозволяє нам максимально зосередитися на всіх аспектах роботи. Ми дуже ретельно працюємо над дизайном, конструкціями виробів, контролюємо якість. Можна сказати, у нас дуже перфекціоністський підхід до всього, що ми робимо. Значну увагу приділяємо тканинам, їхня якість та приємні тактильні відчуття – це наші головні орієнтири. В усіх наших лінійках ми використовуємо натуральні італійські тканини. В основній лінійці – це вовна, льон, бавовна, віскоза, а в лінійці Special Edition – оксамит, шовк, мереживо, органза.
В дизайні NUANCES дотримується лаконічності. Бренд має широку розмірну сітку і зможе відшити потрібний розмір за 5-7 днів якщо потрібного немає в наявності.
Що придбати: оксамитову чорну сукню на тонких бретелях.
Dina Lynnyk
Заснування: 2016 рік
Дизайнерка: Діна Лінник
Де купувати: ЦУМ
Ціни: 1900 – 8000 грн
Ім’я дизайнерки та ілюстраторки Діни Лінник добре знайоме українській модній публіці. В якості ілюстратора Діна співпрацювала з мас-маркет брендом Bershka, рітейлером Helen Marlen, виданнями Vogue Корея і Harper's Bazaar Україна, українськими брендами ELENAREVA, ALONOVA і POUSTOVIT. Також Діна починаючи з 2011 року розвивала власну марку It’s me. Восени 2016-го дівчина презентувала першу колекцію свого нового вже іменного бренду.
Dina Lynnyk – це для мене нова глава. З it's me було багато пошуків себе і багато помилок. Крім того, в якийсь момент почали з'являтися марки зі схожими назвами, мене це не влаштувало і підштовхнуло до перейменування бренду. В Dina Lynnyk буде більш «artistic» речей, більше кольору. Зараз я готую секретну капсульну колекцію.
Лінник поєднує моду з медіаартом. Зверніть увагу на її діджитал-лукбуки, які замість традиційних фотографій складаються з гіфок та 3D відео. Dina Lynnyk створює одяг на кожен день – зрозумілий крій та універсальні тканини. Індивідуальності речам додають оборки, розрізи і авторські принти.
Що придбати: жакет з великими накладними кишенями і лосини з абстрактним принтом.
COOM
Заснування: 2016
Дизайнери: Інна Польшина і Сергій Малик
Де купувати: на офіційному сайті бренду, в магазинах у Києві 482 store, Clean Clan; COOM продається також у Львові, Одесі і Дніпрі
Ціни: 315 – 2000 грн
COOM – це нетиповий бренд на українському ринку. Марка виготовляє тільки чорні і білі футболки без принтів, бірок і логотипів з різної тканини і різного крою. Історія бренду почалася з того, що засновники марки не змогли купити собі підходящі базові футболки. COOM не випускають сезонні колекції і не звертають уваги на тренди. Вони працюють у ніші sustainable fashion і презентують новий крій футболки, коли їм того хочеться.
З натурального шовку, льону чи органічного хлопку, оверсайз з приспущених плечем, вирізом на спині або ж класичну – на сайті марки можна обрати свою футболку з поміж 9 різних моделей в двох кольорах.
Що придбати: білу шовкову футболку.