Puma повертає в продаж вінтажну класику – іконічну модель кросівок Easy Rider. Вони з'явилися в 70-х роках як кросівки для бігу й протягом десятиліть перетворилися на класичний елемент вуличної культури. Тепер Easy Rider повертаються зі свіжими кольорами та ретро-вібраціями, які точно оцінить нове покоління.

Колекцію можна придбати з 4 вересня в мережі магазинів Puma та на офіційному сайті ua.puma.com, а також у магазинах партнерів брендa: Intertop, Megasport і Sportcenter.

Модель Easy Rider представили в однойменному відеокампейні «Easy Rider», головними героями якого стали амбасадорка бренду співачка Dorofeeva й танцівники з її балету. У відео вони демонструють поєднання попкультури й образів колекції й транслюють головний меседж – «Feeling your heartbeat». Музично кампейн супроводжує хіт співачки «Хартбіт», об'єднаний із постійним теглайном бренду «Forever.Faster».

«Feeling your heartbeat – цим меседжем ми хочемо донести, як важливо дослухатися до себе, дозволяти собі бути різними й мати можливість вільно самовиражатися в будь-чому – і в цьому в нас із Puma повний метч!» – каже Dorofeeva.

   

Матеріал підготовлено за підтримки Puma