«Естетика італійської богеми»: як виглядає вінтажна еклектика 80-х у прикрасах від SOVA x Muradova
Ювелірний дім SOVA разом з українською стилісткою Маргаритою Мурадовою створили колекцію прикрас, у якій дослідили еклектику 80-х.
Збірка є мультифункціональною й дає змогу кастомізувати прикраси за допомогою різних підвісів з аметистами, топазами, білими та чорними перлами й діамантами в стилі 80-х. Їх можна кріпити на масивне кольє-ланцюг, браслет або сережку, залежно від настрою.
Настрій кампейну натхненний естетикою італійської богеми. У центрі софітів – сучасна дівчина, неначе героїня «Солодкого життя» Фелліні, спокуслива, яскрава та готова експериментувати: чи то танцювати босоніж вулицями нічного Риму, чи купатися у фонтані Треві.
У центрі колекції – масивні statement-прикраси у вигляді бумеранга, які символізують циклічність як у моді, так і в житті.
Зразком високого ювелірного мистецтва став statement-браслет у вигляді ланцюга з ланок-бумерангів: кожна має подвійну основу, що створює об’єм у прикрасі, оздоблений діамантовим розсипом. Ювеліри працюють над кожним браслетом понад 50 годин, виконуючи всі деталі власноруч.
«У колекції хотілося відобразити те, що завжди шукала в ювелірних прикрасах: мультифункціональність, різноманітність і настрій. Хотілось переосмислити класичні позиції ювелірного гардероба кожної жінки та внести в них частку експерименту й модерновості», – говорить Маргарита Мурадова.
Модерновості колекції додають тенісні прикраси з кольоровими кристалами. Вони універсальні, тож поєднуються з гардеробом на кожний сезон, але додають ноту експерименту в образ. Браслети можна стилізувати як класичний варіант на зап’ястя, так і додати грайливого настрою, надягнувши на щиколотку.
«Колаборація стала першою співпрацею бренда SOVA зі стилісткою. Для ювелірного бренда-трендсеттера вибір партнера був зрозумілим, адже Маргарита відчуває тренди та передбачує нові, досліджує ретроспективу й має експертизу в цій сфері. Саме це й стало якорем нашої колекції», – розповідає про співпрацю Кристина Башлій, директорка з маркетингу SOVA.