Піжами з «Великим серцем»: як Di Helen допомагають Superhumans протезувати військових і цивільних
Український бренд одягу Di Helen випустив благодійну колекцію домашнього одягу «Велике серце». Вони прагнуть привернути увагу до проблем українців, які втратили кінцівки внаслідок воєнних дій. Мета кампанії – зібрати 150 тисяч гривень, щоби допомогти постраждалим.
Колекцію створили у співпраці з українською доброволицею Русланою Данилкіною, яка втратила ногу на війні. До неї ввійшли кілька піжам і костюм для дому. Увесь прибуток від продажу товарів перекажуть реабілітаційному центру Superhumans.


Як виникла ідея колекції «Велике серце»
Унаслідок російсько-української війни тисячі військових, а також цивільних дорослих і дітей втратили кінцівки. За прогнозами МОЗ, найближчим часом протезування потребуватимуть понад 20 тисяч людей.
Хоча Di Helen і раніше провадили волонтерську та суспільно значущу роботу, проте це перша спроба бренда саме такого формату.


«Мету благодійної колекції символізує червоне серце, вишите на кожному виробі. Воно дасть можливість кожному покупцеві відчути причетність до збору та нагадуватиме про добрий учинок», – кажуть у команді бренда.
Домашній одяг можна придбати на сайті Di Helen. Станом на сьогодні бренд уже зібрав і переказав Superhumans понад 50 тисяч гривень.
Обрати піжаму з «великим серцем»
матеріал підготовлено за підтримки Di Helen