Від ідей до неймовірних історій клієнтів: SOVA зняли фільм про власні 23 роки на ювелірному ринку
З нагоди 23-річчя ювелірний дім SOVA зняв перший власний фільм про компанію, її найяскравіші моменти й найбільші проєкти. Команда поділилася, як працює зсередини український ювелірний трендсетер: від ідей до виробництва, від перших ескізів до неймовірних історій клієнтів. У головних ролях – люди, які щодня створюють бренд таким, яким його люблять українці. Фільм уже можна переглянути на YouTube.
Команда бренда SOVA працює на ювелірному ринку з 2000 року. У 2013 році в компанії почався новий етап розвитку: зробили ребрендинг, упровадили новий підхід до випуску прикрас і дизайну виробів. Так, бренд SOVA один із перших в Україні почав випускати прикраси колекціями, об'єднуючи вироби спільною історією.
Головна особливість бренда – колаборації з українськими дизайнерами, як-от LAKE Studio, Marsala, Litkovskaya, FROLOV, артистами, зокрема The HARDKISS, а також українським анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня».
Ювелірний дім SOVA також відомий благодійними ініціативами до Дня Матері та проєктами, що допомагають підтримувати українську армію, військових медиків, дітей і родини, які постраждали від війни. Про це й інші подробиці команда розповість у фільмі.
Обрати прикраси з історієюматеріал підготовлено за підтримки SOVA