Колаборація brabrabra та «Хуізит»: як виглядає колекція гордості в кольорах прайду
Українські бренди brabrabra та «Хуізит» створили лімітовану колекцію гордості в кольорах прайду, щоб підтримати всіх квір-українців. Головний меседж – усі ми різні, але однаково варті бути вільними й щасливими.
До колекції ввійшли універсальні шортики в шести кольорах. Їх можна носити як елемент білизни, домашнього одягу чи для прогулянок містом.
Спочатку червень був місяцем ушанування пам’яті лесбійок, геїв, бісексуалів і трансгендерів. Нині в цей час святкують визнання ЛГБТК+ культури та цінностей у більшості цивілізованих країн світу. Україна лише стає на шлях підтримки комʼюніті, але бренди вже активно висловлюють свою позицію та любов до ЛГБТК+ спільноти.
«Право бути собою, бути вільним у своєму виборі, відстоювати та захищати те, що ти любиш – ось що таке прайд. І ми хочемо бути гордими квір-українцями, які живуть без страху, без насильства, у вільній і незалежній Україні», – кажуть у команді «Хуізит».
«Кожна людина – унікальна й особлива для нас. Любов – це бути різними та незалежними у виборі. Ми живемо в час, коли підтримка одне одного набула нового значення, а кожна дія має бути підкріплена не лише словами, а й ділом. Колекція гордості – це прояв підтримки до спільноти, нагадування бути собою», – додають у brabrabra.
матеріал підготовлено за підтримки brabrabra та «Хуізит»