Український бренд білизни brabrabra запустив нову програму задля більшої турботи про комфорт жінок під час підбору білизни як онлайн, так і офлайн. Програма знайомить клієнток з усіма основними сервісами бренда з першої покупки, дає доступ до спеціальних пропозицій, кешбеку, а ще пропонує разом створити повний цикл свідомого споживання.
The Village Україна разом із brabrabra розповідають, як бренд допомагає жінкам знайти своє комфортне бра та чому вигідно користуватися програмою турботи.
Які потреби мають жінки під час вибору білизни?
Комфорт
Найчастіше клієнтки звертаються до brabrabra за комфортним бра, носіння якого не буде викликати дискомфорт у грудях і не відволікає протягом дня. Саме тому одне з основних завдань, яке ставить перед собою бренд, – забезпечити комфорт жіночих грудей у бра, незалежно від їхнього розміру й особливостей. Лабораторія білизни працює над інклюзивністю кожної колекції, тому створює трусики різних форм і посадок, а також бра із широкою розмірною сіткою й урахуванням розташування грудей і розмірів. Брафітерки бренда допомагають підібрати білизну правильного розміру, а в разі, якщо річ не виявилась комфортною, brabrabra пропонує повернення.
Інклюзивність
Груди кожної дівчини мають свої фізіологічні особливості, адже справа полягає не тільки в їхніх формі та розмірі, а й у розташуванні та відстані між ними. Для цього лабораторія білизни бренда створює колекції з різними формами білизни та широкою розмірною сіткою, щоб кожна жінка могла підібрати ту річ, яка буде їй до вподоби та комфортно сидітиме на тілі. Також бренд має унібра – це універсальні моделі, які правильно сідають на майже будь-які форму та розташування грудей.
Під час вибору бра часто виникає питання базового кольору. brabrabra навчають дівчат віддавати перевагу не білому, а нюдовим і пудровим відтінкам, які дійсно будуть непомітними під будь-яким одягом.
Розмірна сітка та бретелі
Доволі часто до бренда звертаються клієнтки із запитами на велику чашку й малий об'єм, великий об'єм і малу чашку або загалом їм потрібен розмір бра більше за середній. Зазвичай вони не можуть знайти потрібні варіанти в масмаркеті чи в найпопулярніших брендів білизни.
Завдяки багаторічним дослідженням brabrabra вивели матрицю моделей і розмірів, яка лягла в основу ІКП (індексу комфортної посадки), щоб кожна жінка могла підібрати ідеальний бра та не боялась здійснювати такі купівлі й онлайн. Бренд також використовує перевірені, екологічні до тіла жінки полотна та матеріали. Для клієнток із грудьми великого розміру вони розробили градацію бретелей: разом зі збільшенням об’єму бра чи глибини чашки збільшується й ширина бретелі. Це дає змогу зменшити навантаження на спину та плечі та забезпечити додатковий комфорт.
Ціна
brabrabra турбується про клієнток і розуміє, що ціна є важливим чинником під час вибору білизни. Бренд не зраджує якості, інноваційності та безпеці здоров'я заради зниження вартості, але в межах програми турботи створив вигідні пропозиції.
Наприклад, бра в одній з останніх колекцій «М'який комфорт Pro» коштує 1169 гривень. А для учасниці програми турботи з урахуванням кешбеку та безплатної доставки – 993,65 гривень, тобто щомісячна ціна річного володіння бра – 82,80 гривень. Потім білизну можна утилізувати, отримати промокод на нову та придбати її за кращу ціну володіння.
Як brabrabra допомагає визначити свій розмір?
У brabrabra є декілька варіантів, завдяки яким можна визначити актуальний розмір білизни:
-
Брафітинг – добір білизни, під час якого враховуються всі особливості фігури задля вибору ідеального бра. У brabrabra його проводять онлайн, а також у студіях.
Індекс комфортної посадки (ІКП) – запатентований унікальний метод бренда. -
Індекс можна визначити на сайті або через Telegram-бот, де врахують антропологічні особливості грудей і запропонують комфортний бра.
Брафітинг потрібно проходити двічі на рік, адже тіло жінки може змінюватися під впливом зовнішніх чинників, а також через збій гормонального фону, харчування та навіть стрес. Усе це впливає на розмір грудей, тож, щоб почуватися в білизні комфортно, варто бути впевненою у своєму розмірі.
Чи всі знайдуть свій розмір у brabrabra?
brabrabra турбується про жінок і вірить, що красива й зручна білизна має бути в якомога більшої кількості клієнток. Завдяки власній «Лабораторії білизни» вони пропонують найширший розмірний ряд серед українських брендів.
З початку повномасштабного вторгнення «Лабораторія білизни» brabrabra не припиняла свою дослідницьку роботу, нові колекції почали з’являтись уже в кінці минулої осені. На сьогодні бренд покриває 90% наявних запитів у білизні. Вони пропонують 70 посадок бра, а також розширили розмірну сітку до 88 розмірів з об’ємами від 65 до 115 та чашками від А до J. Розміри трусиків варіюються від S до 4XL.
Для чого запустили програму турботи?
У brabrabra помітили, що клієнтки не завжди знають про повернення, обмін, оплату частинами й інші пропозиції, адже часто отримують різні запити, рішення для яких бренд уже має. Саме тому вони об’єднали всі сервіси в одну систему – програму турботи.
Мета бренда – забезпечити комфорт жінкам із першої покупки не тільки через якісний одяг і білизну, а й створити повний цикл свідомого споживання з турботою про себе та майбутнє. Клієнтки матимуть можливість правильно підібрати розмір, отримають нагадування про безоплатний брафітинг двічі на рік і зможуть утилізувати непотрібну білизну. brabrabra завжди дадуть відповідь на всі запитання в зручному месенджері, а якщо білизна не підійшла, допоможуть обміняти її чи повернути. Учасниці програми турботи отримають доступ до передпродажу нових колекцій і спеціальні пропозиції на товар, який їм до вподоби.
«Ми знаємо, як багато стереотипів є щодо жінок, їхньої краси, поняття комфорту та того, що вони мають робити. Нині суспільство динамічно змінюється, деякі стереотипи залишились у минулому, інші закріплені сильніше, але також з'являються й нові. Ми розуміємо, що турбота про жінку буде завжди на часі, саме тому, розвиваючись і створюючи нові сервіси та колекції, завжди відштовхуємось від аналізу: чи це актуально для клієнток, як можна потурбуватися про них іще більше та як вирішити їхні запити з комфортом і безпечно для здоров’я», – кажуть у команді brabrabra.
Як стати учасницею програми?
Щоб доєднатися до програми та скористатись перевагами рівня «Базова турбота», потрібно придбати будь-що на сайті brabrabra.ua або в студії комфортної білизни. Уже через 14 днів відбувається автоматичний перехід на рівень «Ультратурботи», а друга купівля відкриє доступ до бонусів «Максітурботи». Кожен із рівнів має свій відповідний кешбек.
З чого складаються рівні турботи:
Базова турбота
- повернення
- набори з вигодою
- оплата частинами
- 10% кешбек.
Ультратурбота
- безплатна доставка
- спеціальні пропозиції
- повернення
- утилізація весь рік
- оплата частинами
- 12% кешбек.
Максітурбота
- безплатна доставка
- спеціальні пропозиції
- повернення
- утилізація весь рік
- оплата частинами
- унікальні партнерські пропозиції
- 15% кешбек
- 100% оплата фірмового мерча кешбеком
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ