Нещодавно Ювелірний Дім ZARINA відсвяткував 24-річчя. З цієї нагоди команда вирішила показати обличчя бренда – доньку засновниці Заріну, яка розповідає родинну історію його створення.   

На сторінці компанії в Instagram вийшла серія публікацій із дитячими спогадами дівчини, цікавими фактами про перші ювелірні виставки й етапи підкорення України та Європи. Особливий акцент Заріна робить на шануванні сімейних традицій: вона розповідає про прикраси-реліквії, які збереглися після Голодомору, бабусині корали, мамине намисто, улюблену підвіску-сердечко та підвіску з колаборації ZARINA & Faberge.

«Існує теорія, що саме моє ім’я надихнуло маму на назву ZARINA. У колі сім’ї ми жартуємо, що з дитинства я працюю на умовах бартеру. З чотирьох років мама брала нас із сестрою на ювелірні виставки до Києва, бо ні з ким було лишити. Мама шила нам сукні в кольорах бренда, і ми «працювали» галасливою рекламою, бігаючи павільйоном і роздаючи листівки ZARINA»,  саме так розпочинає свою розповідь Заріна, дочка засновниці ювелірного дому Наталії Нетовкіної та креативна директорка бренда.

Стежити за новими деталями з життя ювелірного дому можна на сторінці бренда в Instagram.

Більше про історію бренда «Ювелірний Дім ZARINA»

Ювелірний Дім ZARINA — український бренд, заснований у 1998 році в Черкасах Наталією Нетовкіною. Сьогодні він успішно розвивається під керівництвом Наталії, її доньок і племінниці. Кожна з них уособлює один із п’яти саббрендів ZARINA.


Матеріал підготовлено за підтримки Ювелірного Дому ZARINA