Бренд енергетичних напоїв PIT BULL™ спільно з брендом молодіжного одягу Ohueno випустили лімітовану колекцію одягу та аксесуарів. До капсули увійшли двосторонні бомбери,  панами з написом «Zaraz byde myaso!» та шкарпетки з написом «Gav». Фішкою колекції стали жовто-рожеві кольори та портрет жовтого пітбуля. 

«Єдиним і неповторним героєм колекції очікувано став відважний пес-талісман PIT BULL™ – упізнаваний персонаж для усіх прихильників продукту. Макет справді намальований фломастером від руки, а потім відсканований із мінімальними цифровими правками»,  говорить Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Бренди також випустили ролик, у якому показали процес створення головного персонажа колекції.

Ціни на речі стартують від 120 гривень за шкарпетки з принтом. Панаму можна придбати за 600, а двосторонній бомбер – за 2280.

«Як люди «дружать сім’ями», так і нам в Ohueno захотілося «дружити продуктами». Зі старту стало зрозуміло, з ким ми хочемо зробити колаборацію: 1) компанія або продукт, створений в Україні; 2) який успішно перемагає світові бренди в суперконкурентних галузях; 3) такий само зухвалий, як і Ohueno. Наш улюблений формат для роботи – це «відсутність плану», коли можна створювати щось за покликом натхнення. Тож, одного разу зустрівшись із креаторами «Нових Продуктів», ми розпочали спільну творчість. Ми нікуди не поспішали, не висмоктували ідеї з пальця, а просто робили доти, доки всім не сподобається», –  Артем Будаєв, засновник бренда одягу Ohueno.

Робота над лімітованою колекцією зайняла 4 місяці. Головну позицію бомбери  пошили обмеженим накладом у 44 одиниці. Всі вони були розкуплені, зокрема на київському міському івенті «Кураж Базар». Із 60-ти панам залишилося лише 6, а решту розкупили у перший день презентації на одеському фестивалі «Гешефт». Бренди не залучали до співпраці інфлюенсерів та принципово не робили акцій та розіграшів, проте в соцмережах отримали понад 150 органічних згадувань у публікаціях та сторіз.

PIT BULL™ та Ohueno планують реліз нової партії. Слідкуйте за анонсами на сайті Ohueno та на їхній Instagram-сторінці.


Бренд Ohueno популярний серед креативної міської молоді, людей із прогресивними поглядами та активних відвідувачів культурних урбан-подій. Засновники пройшли шлях від невеличких крафтових партій на «Кураж Базарі» 2016 року до повномасштабного бренда із фірмовими магазинами в центрі найбільших українських міст. 

PIT BULL™ – це енергетичний напій високої якості за доступною ціною виробництва Групи компаній «Нові Продукти». Бренд входить до топ-3 українських гравців у категорії енергетичних напоїв із часткою ринку понад 28%. Цільова аудиторія PIT BULL™ – молодь із нонкомформним та нестандартним мисленням, що не визнає жодних догм та авторитетів.


Матеріал підготовлено за підтримки PIT BULL™ та Ohueno