Український бренд одягу в етнічному стилі ETNODIM створив фотопроєкт за мотивами картин американського художника Едварда Хоппера. У центрі сюжету – роздуми навколо самотності та переосмислення образу вишиванки.

Героїнею зйомки стала співачка Аліна Паш. Одягнута у вишиванки та вишиті сукні бренду, Паш відтворює сюжети картин художника. Атмосферу у фотопроєкті підсилили кольорові поєднання, які нагадують полотна Хоппера. 

Ще одна ідея фотопроєкту показати, що сучасна вишиванка може бути яскравим буденним одягом. Крім того, її можна по-різному стилізувати.

«Художник Едвард Хоппер малював картини, на яких події затамовували подих в очікуванні миті здійснення. Він показує сум відчуження й велику красу близькості почуттів між людьми. Узявши за основу цю тему, ми хочемо говорити й про вишиванки», – розповідають представники бренду про задум фотопроєкту.  Також додають: «Дивлячись на картини Хоппера, ви можете відчути сум. Та особисто для нас його роботи не розділяють людей, розкидаючи по порожніх просторах, а об’єднують у найбільшому та найважливішому – наших почуттях».

У компанії додають: «Ми, бренд Etnodim, працюємо над тим, аби показувати людям нове сприйняття вишиванки. Ми створюємо сучасність із традиції, а з традиції – сучасність. Ми говоримо про те, що вишиванка може бути зручним та красивим одягом у буденності й водночас сучасним мистецтвом».

Фотографом проєкту став Артур Верховецький, а стилістом зйомки Валерій Топал.

Крім того, над проєктом працювали: декорації  Олена Дерев’якіна, Александра Юрченко; візажистка – Ірина Третьяк; помічники фотографа  Микола Цьолка, Андрій Блажик.

Instagram
Facebook
Сайт


МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ etnodim