В Україні запустився бренд взуття ACBC: можна створити власну пару кросівок
Італійський бренд кастомізованого взуття ACBC запустився в Україні.

Для створення кастомізованої пари бренд пропонує обрати з 10 видів підошви та 100 видів скінів. Усього це 1000 комбінацій взуття для будь-якого сезону і приводу: повсякденне, спортивне, для піших прогулянок, пробіжок чи світських заходів.
Створити власну пару взуття та кастомізувати її можна на сайті або в концепт-сторі АСВС у ТРЦ Gulliver, на третьому поверсі шопінг-молу.



Компанію ACBC заснували у 2015 році менеджер Джо Джакоббе та дизайнер Едоардо Яннуцці. Назва бренду АСВС розшифровується як advanced commuter basic concept, а штаб-квартира розташована в Мілані.
У 2016 році бренд зібрав на Kickstarter 700 000 репостів, 400 000 лайків, 100 000 коментарів і 700 тисяч доларів прибутку.
Одна з цінностей АСВС – екологічність. Використання однієї моделі підошви зі змінними скінами зменшує викиди CO2 в повітря. Інша важлива цінність бренду – мобільність: змінні скіни зручно брати в подорож, бо вони не займають багато місця у валізі.
Матеріал підготовлено за підтримки ACBC