Griffon Socks випустили капсульну колекцію светрів унісекс
Український бренд Griffon Socks презентував капсульну колекцію светрів для сезону осінь-зима 2019-2020.

У колекцію увійшли чотири светри унісекс у фіолетовому, жовтому, зеленому та помаранчевому кольорах (850 гривень). Кожен має унікальний орнамент. За словами засновників Griffon Socks, основний акцент зробили на зручність і нетривіальність.

Поки що одяг представили у розмірі М як для чоловіків, так і для жінок. Але засновники планують розширити сітку до двох розмірів.
«Ми прагнули створити одяг, заради якого ви б захотіли вийти з дому в похмурий ранок. Наша капсульна колекція – вдалий дебют компанії у створенні светрів. Це історія про оригінальність та яскравість, про прагнення почуватися комфортно і водночас яскраво. Незвичайні принти, якісний трикотаж-жакард та ультрасучасні кольори – найкраща комбінація для довіри клієнтів», – зазначають засновники бренду Марія та Денис.


Над лукбуком для светрів Griffon Socks працювали:
«Під час роботи над кампанією я надихалася різноманіттям та унікальністю людей навколо. Ми розповіли історію светра за допомогою стилю, світла й тіні. Було дуже цікаво експериментувати, адже светри Griffon так круто трансформують образ», – розповіла фотографка Катя Стремоухова, яка створила візуальну кампанiю для дебютної капсульної колекції светрів.
Griffon Socks – сімейний бренд, що створює в’язані шкарпетки для дітей і дорослих.
Матеріал підготовлено за підтримки Griffon Socks