ПромоТепло і зі смаком: добірка чоловічого одягу на осінь
Худі з нової колекції Off-White та куртка-трансформер від Woolrich
Осінь – не привід одягатися виключно у сірий колір. The Village Україна спільно з Helen Marlen зібрали тренди вуличної моди й теплі речі з останніх колекцій світових брендів для стильного осіннього гардероба.
MACKINTOSH
21 990 гривень
замість 36 650 гривень
Базовий осінній плащ у бежевому кольорі – це вже класика. Крім того, модель зі стовідсоткової бавовни від британського бренду з історією Mackintosh – гарна інвестиція у гардероб на довгі роки. Плащ має дві місткі кишені та надійно застібається на ґудзики.
OFF-WHITE
Бренд, про який зараз не говорить хіба лінивий. Дизайнер марки Вірджил Абло, який раніше працював креативним консультантом Каньє Веста, перетворив вуличну моду на одяг преміум-класу. У колекціях він надихається 90-ми, вуличною модою та, особливо в останній, робочою уніформою. Наприклад, шкіряні кеди декоровані аплікаціями, що дуже нагадують технічні бірки. Ще одна особливість стилю Off-White – це чіткі діагональні лінії, як наприклад, на худі з портретом архітектора Джованні Лоренцо Берніні. Додатковий бонус – ефект багатошаровості й текстові принти. Звісно, модерністським шрифтом Helvetica.
SALVATORE FERRAGAMO
14 350 гривень
Теплий пуловер з вовни – хороша база для багатошарового осіннього образу. Одягайте його, наприклад, з піджаком і пальтом. Зіграти можна і на поєднанні кольорів: до синього обирайте темно-зелений, коричневий або принт у клітинку.
WOOLRICH
Американську компанію Woolrich заснував мігрант із Шотландії ще у 1830 році. Тоді це був верстат, на якому виготовляти шерстяні вироби. Тепер це компанія, що відома своїм надійним верхнім одягом та взуттям. Речі від Woolrich водонепроникні, слугують роками та легко трансформуються. Наприклад, чоловіча куртка Loro Piana 3 in 1 Solid Chukker Coat – це трансформер з жилетом, який можна носити окремо. Куртка надійно захищає від дощу та вітру.
Крім того, Woolrich виробляє практичні міцні сумки та рюкзаки. Наприклад, модель Parka Backpack виготовлена з водонепроникної тканини та витримає будь-яку негоду. Рюкзак оснащений великим головним відділом і додатковою зовнішньою кишенькою на блискавці. Місткий варіант на кожен день і навіть для невеликої подорожі.
DOUCAL'S
15 200 гривень
Класична модель від італійського бренду, в якій поєднали замшу й актуальну шкіру під крокодила. Взуття має товсту гумову підошву, шнурівку та бокову блискавку для зручності. Крім того, глибокий темно-синій має цікавіший вигляд за класичний чорний.
BURBERRY
Британська марка, яку ми знаємо за класичними тренчами та принтом в клітинку. Компанію Burberry заснував Томас Бьорбері ще у середині 19-го століття. Він також винайшов тканину габардин, з якої і досі виготовляють костюми, пальта та тренчі. Ті самі тренчі від Burberry, завдяки своїй якості, стали класикою – вони не раз з'являлися у голлівудських фільмах, наприклад, «Сніданок у Тіффані». Цього року компанія отримала нового креативного директора й увірвалася в інфоприводи. З приходом Рікардо Тіші, який раніше працював над Givenchy, бренд змінив логотип і монограму, відмовився від хутра та перейшов на систему дропів. Цікаво, що буде далі.
VINCE
5 450 гривень
замість 10 900 гривень
Осінньо-зимовий гардероб неможливий без теплого вовняного светра. Модель актуального багряного кольору можна поєднувати з монохромним чи принтованим піджаком – для образу в стилі смарт-кежуал.
DE BONNE FACTURE
За 6 років на ринку французька марка досягла помітного успіху – її часто асоціюють з новою чоловічою модою. Дизайнерка бренду Дебора Нойберг намагається створити базовий чоловічий гардероб, що слугуватиме багато років і не втрачатиме актуальність. Для цього використовують надійні тканини високої якості, як-от японський денім, льон і бавовну. Над колекціями працює невелика команда під керівництвом самої дизайнерки у французькому регіоні Шатійон-сюр-Ендр.
Матеріал підготовлено за підтримки