Кінець літа – можливість оцінити тренди нового сезону та обрати щось до свого гардеробу. А літні розпродажі допоможуть підібрати речі, що залишаються актуальними і у новому сезоні, за вигідними цінами. The Village Україна разом з ЦУМ обрали 10 речей із колекцій весна-літо 2018 з додатковою знижкою 20%. Вона додається до вже наявних знижок – до 70%.

La Prestic Ouiston

Шовкова спідниця міді

3 230 гривень замість 16 150 гривень

Шовкова міді-спідниця з анімалістичним принтом – одна з найбільш бажаних речей цього сезону. Поєднуйте її з футболкою, білими кедами та джинсовкою для щоденного образу. Або із жакетами та легкими топами – для вечірнього. Така спідниця стане вдалою інвестицією, адже леопардовий принт настільки часто повертається в головні тренди сезону, що його можна сміливо віднести до базового капсульного гардероба.

BELSTAFF

Сукня-сорочка

7 660 гривень замість 19 150 гривень

Чорна сукня-сорочка вільного крою від Belstaff – яскравий приклад тренду на асиметрію. Сукня йде у комплекті з вузьким поясом, який можна пов’язати як бант на комір або ж на талії. Це дає можливість поекспериментувати із силуетом сукні.

Британський бренд Belstaff відомий передусім своїми мотоциклетними куртками з водонепроникної тканини або шкіри. Бренд також випускає повноцінні колекції на кожен день із лаконічним дизайном.

IRO

Твідовий жакет

4 875 гривень замість 16 250 гривень

Твідовий жакет IRO – це мікс рок-н-ролу та класики. Уникайте твідових тотал-луків, та поєднуйте піджак з фактурними матеріалами – шкірою, тонким шовком або денімом. Без твідових речей не обходиться жодна осінньо-зимова колекція одягу. І ця осінь не виняток.

Бренд IRO заснували брати Арік і Лоран Біттони з Парижа. У своєму одязі вони поєднують гранж, вінтаж та легку французьку елегантність.

SEE BY CHLOE

Жіноча сумка

8 100 гривень замість 20 250 гривень

Класична сумка-сідло – округла й жорсткої форми – передає дух 70-х та тренду на все ковбойське. Замшева шкіра сумки має вінтажний і стильний вигляд, а верхня застібка-блискавка є дуже практичною. Крім того, декоративне кільце з позолоченої латуні контрастує на фоні фактурного матеріалу сумки.

Демократична лінія французького бренду Chloé з’явилася в 2001 році. See by Chloé традиційно обирають натуральні тканини та кольори, не жертвують зручністю й дуже обережно ставляться до декорування.

RED VALENTINO

Джинси жіночі

6 660 гривень замість 16 650 гривень

Ця класична пара джинсів з лінійки Red Valentino виготовлена з вареного стрейчевого деніму, що має актуальний ефект вінтажу. Джинси вирізняє зображення мавпочки та білі плями з ефектом розводів фарби.

Молодіжна лінія знаменитого італійського бренду Red Valentino поєднує прості дівочі силуети, яскраві принти та розмаїття деталей і фактур. Колекції марки практичні, але самодостатні – у них легко виділятися, не поступаючись комфортом і часом.

STUTTERHEIM

Плащ-дощовик

3 500 гривень замість 8 750 гривень

Куртка-дощовик у традиційному силуеті виготовлена з прогумованої бавовни. Дощовик застібається на кнопки, має дві місткі кишені, високий комір-стійку та затяжки на капюшоні – усе для надійного захисту від дощу та вітру. Парки, анораки, тренчі й дощовики землянистих і тілесних відтінків – це найпопулярніший верхній одяг модних подіумів цього сезону.

Stutterheim – швецький бренд, що переосмислив традиційні куртки-дощовики місцевих рибалок. Різнокольорові дощовики мають класичну форму, лаконічний крій, якісні матеріали та загерметизовані вручну шви.

STUART WEITZMAN

Ботфорти

13 100 гривень замість 32 750 гривень

Універсальна класична модель з еластичної замші. Завдяки цьому матеріалу взуття добре прилягає до ноги та повторює її вигини. Модель є в базових кольорах: чорному, сірому та світло-коричневому. Таке взуття чудово врівноважує одяг у стилі кежуал та поєднується з кашеміровими та трикотажними речами. Останні кілька сезонів спостерігається справжній бум на високі чоботи, серед яких ботфорти у найрізноманітніших інтерпретаціях.

HERO’S HEROINE

Кепка

810 гривень замість 1 350 гривень

Серед трендів, які повернулися до нас із 90-х – логоманія. У новому сезоні обирайте кепку чорного кольору зі стікером та вишитим логотипом від Hero’s Heroine. Лондонський streetwear-бренд надихається графіті, хіп-хопом і скейтерською культурою. В основі колекцій одяг із характерними силуетами та зухвалими принтами.

ELEVEN PARIS

Футболка

525 гривень замість 1 750 гривень

У моду надовго повернулися футболки й худі вільного крою з принтами та написами. Модель від Eleven Paris – гарний приклад цього тренду. Футболка пасує до будь-якого образу.

У колекціях французького бренду Eleven Paris легко простежити вплив хіп-хопу, року та інді-напрямків. Саме тому обличчями Eleven Paris найчастіше стають відомі музиканти з яскравою індивідуальністю – від Ленні Кравіца до Соланж Ноулз.

MCQ
ALEXANDER MCQUEEN

Чоловічі кросівки

5 060 гривень замість 12 650 гривень

Яскраві кросівки з гіпертрофованими деталями залишаються найбільш актуальним взуттям у новому сезоні. Сміливо поєднуйте їх із повсякденним та вечірнім одягом.

McQ – демократична лінійка бренду Alexander McQueen, що має більше свободи для самовираження. Чоловічі колекції британської марки вирізняються базовими силуетами та яскравим дизайном. Тут міксують кольори й стилі, створюючи комфортний, але помітний гардероб на кожен день.

Ціни вказані станом на 16.08.18. Акція діє з 16.08.2018 по 26.08.2018.

Матеріал підготовлено за підтримки

Фото обкладинки: La Prestic Ouiston та Stutterheim