ПромоЛіто на часі:
7 трендів у годинниках, які не бояться спеки та води
Нейлонові ремінці, кольори під засмагу або годинник до Дня Незалежності від ZAVOD

The Village Україна і концепт-стор нішевих годинників та аксесуарів ZAVOD підібрали 7 ідеальних годинників для літа. Вони не зрадять у місті, на морі, під дощем та палючим сонцем. Врахували не лише функціональність, а й модні тенденції.


Тенденція №1: нейлоновий ремінець NATO
TID Watches №1
6405 грн
Для літа зручно обрати годинник з текстильним ремінцем, відомим як NАТО – надійний, гіпоалергенний і з можливістю регулювання. Виготовляють такий ремінець з нейлону, тому в спеку він не натирає шкіру і рука не буде пітніти. До того ж ремінець NАТО не боїться вологи. Циферблат у TID Watches №1 – лаконічний, 40-міліметровий і з внутрішнім колом з індикаторами.


Тенденція №2: синій циферблат
Clubmaster Diver від BRISTON
13160 грн замість 16485 грн
Тим, хто поїде на море, підійде годинник для дайвінгу Clubmaster Diver французького бренду Briston. Механічний годинник з автозаводом, водонепроникністю до 200 м і міцним склом завтовшки 2,8 мм. До того ж циферблат і ремінець синього кольору відповідають найновішим тенденціям, проголошеним на останньому Женевському салоні високого мистецтва годинникарства. Модель виготовили в неокласичному стилі, вона підійде і для прогулянки містом, і для поїздки на море.


Тенденція №3: фіолетовий – колір року
Time Teller від NIXON
2310 грн
Наступний у рейтингу кольорових трендів – Time Teller від американського бренду NIXON, адже фіолетовий був оголошений кольором 2018 року за версією Інституту кольору Pantone. Класичний корпус прямокутної форми та ремінець з поліуретану, циферблат – у тон корпусу з фіолетовими індикаторами й стрілками. Однак найважливіше, що треба знати про цю модель – її створили серфери для серферів. Знавці справи й водночас вибагливі користувачі передбачали всі нюанси – від міцності до зручності.


Тенденція №4: легка неокласика
Harold White/Black від СHEAPO
2100 грн
Легка неокласика від шведського бренду Cheapo. Лаконічний дизайн, зручність у користуванні – це годинник для робочих днів і тривалих переговорів. Білий циферблат універсального розміру з двома рядами арабських цифр і маркерів для годин і хвилин. Браслет NATO надійно фіксує годинник і не дає йому загубитися, навіть якщо одна з дужок зламалася. Він легкий і гіпоалергенний, а також дає змогу регулювати розмір. Ремінець легко замінити та додати таким чином різноманітності.


Тенденція №5: комбінуй з окулярами
Eclipse Metallic Rose Gold від ZIIIRO
6195 грн
Цього літа в тренді гармонійне поєднання годинника із сонячними окулярами. До темного скла підійде модель Eclipse Metallic Rose Gold від гонконгівського бренду ZIIIRO. Цей годинник так і називається – «затемнення», адже його циферблат нагадує темну цятку, на котру перетворюється сонце, якщо дивитися на нього крізь темне скло. Годинну і хвилинну стрілки в Eclipse замінюють два прямокутні маркери, які наче плавають над люмінесцентним кільцем циферблата. Варіант для сміливих, стильних та зухвалих.


Тенденція №6: світлі кольори під засмагу
Multi Noon від AARK
3675 грн
Літо надає особливої виразності світлим циферблатам – білому, сірому, пудровому кольорам. Вони вигідно відтіняють засмаглу шкіру. В австралійської моделі Multi Noon з AARK Collective матовий сріблястий корпус, білий циферблат, подвійний ремінець із чорної та сірої італійської шкіри. Грайливості додають кольорові стрілки і фрагменти ремінців.


Тенденція №7: зроблено в Україні
RW01 WHITE SILVER L/BR від RIDER1991
4725 грн
Саме влітку Україна відзначає два важливих державних свята – День Конституції та День незалежності. Крафтові українські годинники RIDER1991втілюють ідею вільного руху, свободи і права на самовизначення, – що відображено в назві. Натхненням на створення годиннику послужила естетика і культура особливого моторуху Cafe Racer, кінця 60-х років. Головний акцент дизайну – втоплена в корпус заводна голівка з ромбоподібними насічками, що нагадує ручку газу мотоцикла. Це дає змогу зап’ястю вільно рухатися.
ZAVOD – перший український проект дизайнерських годинників, що об’єднує кілька напрямків діяльності: концепт-стор, виробництво власних годинників під брендом RIDER1991 і соціальну та доброчинну діяльність.
ZAVOD підтримує розвиток предметного і промислового дизайну в Україні шляхом співпраці з молодими виробниками, проведення освітніх заходів та залучення іноземних експертів.
Матеріал підготовлено за підтримки