З 13 по 26 листопада триває конкурс на розробку кращого дизайну етикетки для одного з купажів віскі Johnnie Walker.

Умови конкурсу — надіслати авторський дизайн відповідно до технічних вимог етикетки на адресу: [email protected]. Після цього професійне журі обере переможця. До суддівства конкурсу організатори залучили спеціалістів у сфері реклами:
 Сергій Вовк, співзасновник і куратор КАМА
 Антон Іванов, старший дизайнер Banda Agency
 Дмитро Яринич, засновник і креативний директор Hooga.Creative
 Андрій Чуйко, креативний стратег DIEVO
 Денис Герасько, директор дизайн-студії Republique
 Іван Симоновський, арт-директор дизайн-студії Republique

Також до журі увійшли представники Johnnie Walker в Україні. Це brand manager Ірина Желдак та digital manager Олексій Власков.

Журі відбере десять найкращих робіт. Кожен з дизайнерів отримає лімітований Johnnie Walker зі своєю етикеткою, а головний переможець – грант на проходження будь-якого курсу в Kyiv Academy of Media Arts. Крім того, всі етикетки фіналістів прикрасять продукцію Johnnie Walker. Віскі Black та Red Label у лімітованому дизайні можна буде замовити на спеціальному сайті, який запустять напередодні новорічних свят.

Детальні умови конкурсу можна знайти на офіційному сайті 
Конкурс триває з 13 по 26 листопада

 Johnnie Walker — шотландська марка віскі, яка славиться історією свого логотипу — крокуючого чоловіка з моноклем. Оригінальний логотип  намалював на серветці відомий художник Том Браун у 1908 році. Через 100 років представники Johnnie Walker ставлять завдання щодо своєї етикетки українським художникам.


Матеріал підготовлено за підтримки Johnnie Walker