Нове місцеПерший H&M у Києві: черга на червоній доріжці, колекції та ціни
Усе про відкриття H&M у Lavina Mall
The Village Україна йде на відкриття першого в Україні H&M, щоб побачити чергу, червону доріжку та представлені в київському магазині колекції.
Фото: H&M, Софія Пилипюк
Відкриття магазину запланували на 12:00 18 серпня. За годину до відкриття у черзі на червоній доріжці перед магазином уже чекали 460 людей, порахували в H&M.
Відвідувачам пообіцяли подарункові сертифікати. Перший покупець отримає 10 000 гривень. Другий – 3000, третій – 2000. Черга в магазин почала формуватися ще напередодні. Людям дозволили ночувати у торговому центрі.
Винагорода дістається прешій тисячі гостей магазину (по 200 гривень кожному, хто зареєструється і відстоїть чергу) – ще зранку, до моменту офіційного відкриття київського ТРЦ Lavina Mall, під магазином уже стояли 150 людей.
Площа магазину становить 2 900 квадратних метрів. У H&M є відділи жіночого, чоловічого, дитячого одягу, а також товари для дому H&M Home.
Світшот, на якому вказано вартість у 20 євро, можна придбати за 550 гривень. Ціни бренду в різних країнах формуються залежно від податків та курсу валют.
У Києві представлені практично всі лінійки одягу H&M. У магазині вже можна знайти молодіжні колекції DIVIDED, базовий одяг L.O.G.G. та принтовану колекцію GP & J Baker x H&M. Тут також можна придбати білизну, одяг для вагітних і лінійку H&M+, що пропонує розмірну сітку до 56 розміру.
Колекція H&M Studio – натхнення 50-ми роками та серіалом «Твін Пікс» – з’явиться у київському магазині з 6 вересня. Це преміальна лінія бренду, яку демонструють двічі на рік на подіумі під час Паризького тижня моди. Речі з лінійки вироблені з більш якісних тканин і представлені не в кожному магазині H&M.
Спільна колекція H&M разом з Moschino надійде в продаж 8 листопада. «Буде багато речей із золотою логоманією, діснеївськими героями, яких любить Джеремі Скотт (креативний директор Moschino – ред.) та італійським гламуром», – розповіла генеральна директорка H&M в Україні Домінік Фантачино. Також у магазин планують привезти колекцію H&M Conscious Exclusive.
Наразі у київському H&M немає лінійки косметики. Це пояснюють тим, що в країні є локальні правила та обмеження щодо продажу косметичних засобів, тому наразі компанія лише досліджує можливості продажу H&M Beauty в Україні.
Український H&M немає опції онлайн-шопінгу. «Ми концентрувалися на відкритті магазину, тому поки що тільки досліджуємо можливості впровадження онлайн-магазину H&M в Україні», – пояснила нам генеральна директорка H&M.
У магазині H&M можуть прийняти одяг на переробку. Тут встановлений спеціальний бокс, у якому можна буде залишити будь-які речі, незалежно від стану та бренду. За одну річ клієнт отримає подарункову картку на 40 гривень, яку можна використовувати на майбутню покупку в H&M від 300 гривень.
Другий магазин H&M у Києві відкриють у жовтні в ТРЦ Sky Mall. Також компанія вивчає ринок та орієнтується на відкриття в інших великих містах України.